שעווה לגברים בראשון לציון – האם זה כואב, כמה זה עולה ואיך לבחור קוסמטיקאית?

שעווה לגברים בראשון לציון

להרבה גברים היום מפריע שיער בחזה או שיער בבטן ובכלל בכל מקום אחר בגוף ששם צומח השיער, ע"י פעולה פשוטה ומהירה מאוד ויחסית זולה ניתן להסיר את השיער המיותר והוא ע"י שעווה שזמינה כמעט אצל כל קוסמטיקאית באזור ראשון לציון.

נתחיל בעובדה – נכון ששעווה כואבת, אבל כמה? סרטון מצחיק במיוחד של שירה בטורקית בזמן שעווה – קרדיט ל YouTube ערוץ חדשות FOX:

כמה זמן לוקח לעשות שעווה? ואיך זה עובד?

צורת הבסיס של שעווה היא מוצק, לאחר חימום קל היא הופכת לנוזל סמיך, את הנוזל הזה מורחים על אזור השיערות בגוף שממנו רוצים להסיר את השיער – כמובן יש לוודא שהשעווה לא חמה מידי, כדי לא לקבל כוויה.
לאחר שהשעווה מתקררת – בדר"כ זה לוקח דקות בודדות, היא לוכדת את השיערות שעליה היא נמצאת, ועכשיו זה החלק שממנו צריך להיזהר – יש להסיר אותה במהירות מהגוף, פעולה זו כואבת בגלל שכמות גדולה יחסית של שיערות נתלשות בזמן מאוד קצר.
סדר"כ שיטה זו עדיפה מגילוח כי צמיחת השיערות לאחר שעווה היא יותר איטית והשיער יותר דליל, מה שלא נכון לגבי גילוח.

גבר למה דווקא להסיר בשעווה? יתרונות וחסרונות לעומת שיטות אחרות:

• מחיר – מבין השיטות להסרת שיער עלות הטיפולים בשעווה הן מהזולות ביותר הקיימות היום בשוק, במיוחד אם רוצים להסיר שיער באזורים רחבים במיוחד בגוף
• תופעות לוואי – בדרך כלל התופעות לוואי של שעווה הם אדמומיות שעוברת ברוב הפעמים אחרי מספר קטן של שעות מרגע הטיפול, כמובן תלוי באזור הטיפול וברגישות העור ועובי השיער, תופעות לוואי אלה זניחות יחסית לשאר הטיפולי הקיימים להסרת שיער.
• כאב – כן אחת מהחסרונות של טיפול בשעווה זה הכאבים, שיטה זו אכן כואבת בהשוואה לטיפולי הסרת שיער בלייזר או לגילוח.
• זמינות – יתרון מאוד בולט של שעווה הוא הזמינות, שעווה להסרת שיער אפשר לקנות כמעט בכל סופר, ברשתות הפארם ואם אין כח לעשות לבד או מעדיפים יד מקצועית אז רוב הקוסמטיקאיות מבצעות את הטיפולים במחירים שווים לכל כיס.
• פשטות – הטיפולים הם מאוד פשוטים ולכן אפשר לבצע אותם לבד בבית, פשוט מחממים שעווה, מורחים על העור, ממתינים שיתקרר ומושכים.
• צמיחה חוזרת – לאחר טיפולי שעווה השיער יחזור ויצמח שוב, יתכן שפחות אבל כן יחזור לצמוח, העובי של השערה לא אמור להשתנות, בניגוד לגילוח שכנראה השיער החדש שיצמח יהיה עבה יותר, אם רוצים להסיר את שיער המיותר לטווח ארוך מאוד אנחנו ממליצים לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר.

שעווה לגברים באזור ראשון לציון – טווח מחירים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בסנטר 34-61 ₪
שעווה בבטן 94-117 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 75-134 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 86-155 ₪
שעווה בכתפיים 66-105 ₪
שעווה בפנים 61-78 ₪
שעווה בעורף 41-61 ₪
שעווה – קו ביקיני 60-76 ₪
שעווה בבטן עליונה 66-114 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 67-85 ₪
שעווה בחזה 67-110 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 55-86 ₪
שעווה בבטן תחתונה 56-95 ₪
שעווה בגב 79-113 ₪
שעווה בישבן 66-91 ₪
שעווה בחצי גב עליון 70-97 ₪
שעווה בבית השחי 52-81 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 54-82 ₪
שעווה במפשעה 63-106 ₪

ט.ל.ח – המחירים לטיפולי שעווה הם להמחשה בלבד.

חושבים שתוכלו לשיר בזמן טיפולי שעווה? צפו בסרטון נוסף מאתר YouTube מתוך תוכנית Game Show Showdown, יש מישהו נוסף שניסה לעשות את זה, מה אומרים הוא הצליח?

האם יש קוסמטיקאית שמטפלת בשעווה קרוב לביתם? בעזרת מפת גוגל תוכלו לדעת זאת:

קישור למפה: ראשון לציון – שעווה לגברים

הבהרה:
כתבה זו נועדה לעזור לכם ולקבל מידע רלוונטי עבור טיפולי שעווה בסביבת ביתם, במדה ומצאתם טעות כלשהי בכתבה, נשמח אם תעדכנו אותנו.