שעווה לגברים בבית שאן – כמה עולה? למה כדאי? ומהם האלטרנטיבות?

שעווה לגברים בבית שאן

הסרת שיער באמצעות שעווה לגברים היא שיטה מאוד פופולרית וזמינה בישראל, ניתן לבצע אותה בבית ע"י רכישת ציוד בסיסי או במחירים שווים לכל כיס אצל קוסמטיקאיות בסביבת בית שאן. כמובן ניתן לבצע טיפולי שעווה באזורים קטנים כמו פנים ועד אזורים גדולים כמו גב.

נתחיל בשאלה כמה כואבת שעווה? מה אתם אומרים יצליח הבחור לשיר בטורקית בזמן שעווה? קבלו אותו – קרדיט רשת חדשות FOX ערוץ YouTube:

איך שעווה עובדת ומהו התהליך?

אז איך הקסם הזה קורה? אחת התכונות של שעווה שאיתה אנחנו מסירים שיער היא היכולת להפוך ממוצק לנוזל במהירות ולהתקשות חזרה, נסביר. את שעווה מחממים מעט והיא הופכת ממוצק לנוזל, בשלב הזה צריך למרוח הזהירות את השעווה על האזורים בגוף שמהם אנחנו רוצים להסיר את השיער המיותר שממנו אנחנו הולכים להיפרד, מחכים דקות ספורות והשעווה מתקררת במהלך השלב הזה לשערה נדבקות לשעווה כ"כ חזק שהן יישארו עם השעווה גם אחרי התלישה של מהגוף – זהירות, כן זה קצת כואב, יש כאלה שיגידו אפילו הרבה כואב, אבל שיטה זו מועדפת לרוב מגילוח כי השיער צומח יותר לאט ויותר דליל.

גבר למה דווקא להסיר בשעווה? יתרונות וחסרונות לעומת שיטות אחרות:

• יעילות השיטה – יתרון גדול של הסרת שיער בשעווה היא פשוטה מאוד, החומר היחידי שצריכים הוא השעווה.
• כאבים – חסרון מובהק, שעווה כואבת, תלישת שיערות מהגוף, במיוחד בקבוצות גדולות מעולם לא הייתה עניין של פינוק, אכן זה כואב, לכל אחד סף רגש אחר יש כאלה שכואב להם יותר ויש כאלה שכואב להם פחות.
• שיטה נפוצה מאוד – בגלל הפשטות שעווה היא מאוד זמינה ויש הרבה מידע ברשת איך לעשות את הטיפולים לבד, וכמובן אם אתם רוצים יד מקצועית ומנוסה, קוסמטיקאיות שמבצעות את טיפולי השעווה נמצאות בדר"כ במרחק כמה דקות מביתכם.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמובן שזה חסרון, אם תגלחו את השיער אז השיער החדש יצמח יותר מהר משעווה ובדר"כ יותר עבה משעווה, אך אם תבצעו את הטיפולים בעזרת לייזר השיער יורחק לטווח ארוך מאוד.
• סיכונים – יתרון בולט: באופן כללי אין סיכונים גדולים בהסרת שיער בשעווה, כמובן צריך לעשות את זה נכון, לפי ההוראות וכמובן באזורים המותרים בגוף, כמובן יש הגבלה מסויימת לחשיפה לשמש לאחר הטיפולים.
• מחירים – יתרון משמעותי של השיטה ביחס ליעילות שלה זה מחירים הנמוכים מאוד, אם תעשו את זה לבד המחירים יהיו כמה שקלים וגם אם תלכו לקוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים ביחס לשיטות האחרות.

שעווה לגברים באזור בית שאן – כמה זה עולה? עינו בטבלת אומדני המחירים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה במפשעה 84-95 ₪
שעווה בבטן עליונה 62-103 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 51-78 ₪
שעווה – קו ביקיני 45-74 ₪
שעווה בגב 81-130 ₪
שעווה בבטן תחתונה 69-102 ₪
שעווה בפנים 46-82 ₪
שעווה בישבן 65-89 ₪
שעווה בחצי גב עליון 71-91 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 78-127 ₪
שעווה בכתפיים 84-112 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 72-85 ₪
שעווה בחזה 73-111 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 57-91 ₪
שעווה בעורף 43-69 ₪
שעווה בבית השחי 68-99 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 77-168 ₪
שעווה בבטן 75-104 ₪
שעווה בסנטר 25-51 ₪

ט.ל.ח – המחירים לביצוע שעווה הם רק לאומדן בלבד.

צפו בסרטון נוסף מאתר YouTube – גבר מנסה לשיר בזמן טיפולי שעווה מתוך התוכנית – Game Show Showdown:

במפה הבאה של גוגל תוכלו לראות אם יש קוסמטיקאיות שמטפלות בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: בית שאן – שעווה לגברים

הבהרה: