שעווה לגברים בביתר עלית – קבל טיפים של גבר על עלויות, המלצות ואפשרויות נוספות

שעווה לגברים בביתר עלית

כיום בענף הקוסמטיקה בארץ בכלל ובסביבת ביתר עלית לא זר לראות גברים שמסירים שיער באמצעות שעווה, לא סתם זכתה שיטה זו לפופולריות רבה בקרב הגבר הישראלי, היא זולה ומהירה מאוד והתוצאות – תוך שניות בודדות.

עובדה חשובה למי שמתעניין: שעווה כואבת צפו בסרטון מצחיק במיוחד של שירה בטורקית בזמן שעווה, אך כן – שעווה כואבת – הקטע מתוך ערוץ YouTube של רשת חדשות Fox:

כמה זמן לוקח לעשות שעווה? ואיך זה עובד?

יש לא מעט סרטונים ברשת על גברים שצועקים לאחר שמסירים מהם את השעווה, מיד נסביר למה זה מאוד כואב אך עם זאת למה שיטה זו עדיפה ברוב הפעמים מגילוח השיערות. שעווה היא חומר מוצק, לאחר חימום לא ארוך השעווה הופכת נוזלית, מה שמאפיין אותה זה שלאחר שהיא מתקררת והופכת שוב למוצק היא לוכדת איתה את מה שסביבה – ובמקרה שלנו זה שיערות. כדי להסיר את השיערות מושכים את השעווה במהירות החוצה מהגוף וכן – פעולה זו כואבת מאוד אבל מאוד מהירה והתוצאות די מרשימות – גוף חלק.

מבין השיטות להסרת שיער לגברים שעווה היא מהמובילות, למה? ומהם החסרונות?

נתחיל בחסרונות:
• השיער יחזור לצמוח – שעווה נקראת בשפה המקצועית – הסרת שיער לטווח קצר, כמובן שיטה זו עדיפה על גילוח שבו השיער יחזור לצמוח יותר מהר, אבל לא כמו שיטות כמו הסרת שיער בלייזר שבשיטה זו הרחקת השיער המיותר תהיה לטווח ארוך משמעותית משעווה.
• כאבים – נכון זה לא נעים במיוחד שצריך לחזור על הטיפולים שוב ושוב, עוד לא מצאו פתרון לזה, כמובן הכאב תלוי בסף הרגש שלכם, בגודל האזור שממנו מסירים שיער ובעובי השיערות.

ועכשיו החלק המעניין – יתרונות:
• מחירים – שיטה זו להסרת שיער נחשבת לבין השיטות הזולות הקיימות היום בשוק, אם תעשו את זה לבד שעווה תעלה לכם כמה עשרות שקלים, אם תלכו לקוסמטיקאית, עדיין המחירים שווים לכן כיס.
• סיכונים ביחס לשיטות אחרות – שעווה נחשבת לשיטה לא מסוכנת, לכן היא זמינה כ"כ ברשתות הפארם, אפשר לרכוש אותה ללא מרשם מיוחד, הסיכון לגלח את הגוף עם סכין לדוגמא הוא יותר גדול לעומת שעווה, כמובן אסור להסיר שיער עם שעווה באזורים רגישים בגוף ולהמנע מחשיפה לשמש לאחר הטיפול.

שעווה לגברים באזור ביתר עלית – כמה זה עולה? עינו בטבלת אומדני המחירים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בבטן עליונה 66-111 ₪
שעווה בפנים 48-78 ₪
שעווה בבטן תחתונה 55-107 ₪
שעווה בעורף 29-72 ₪
שעווה בחצי גב עליון 72-88 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 50-73 ₪
שעווה בכתפיים 79-100 ₪
שעווה בחזה 73-127 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 84-117 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 77-162 ₪
שעווה – קו ביקיני 56-74 ₪
שעווה בבית השחי 55-88 ₪
שעווה בישבן 70-81 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 51-77 ₪
שעווה בגב 72-132 ₪
שעווה במפשעה 72-91 ₪
שעווה בסנטר 26-55 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 67-87 ₪
שעווה בבטן 80-114 ₪

ט.ל.ח – המחירים לביצוע שעווה הם רק לאומדן בלבד.

גבר נוסף שמנסה לשיר בזמן טיפולי שעווה? כן זה קרה ואפילו דיי מצחיק, ראו סרטון מאתר YouTube מישהו ניסה לעשות את זה מתוך Game Show Showdown:

רוצים לדעת אם באזור ביתכם קיימים טיפולי שעווה? הציצו במפה של גוגל, בה תוכלו למצוא קוסמטיקאיות מהתחום

קישור למפה: ביתר עלית – שעווה לגברים

הבהרה:
אתר זה עושה מאמצים רבים להעניק לכם את המידע הרלוונטי ביותר אודות טיפולי שעווה, אם מצאתם טעות כלשהי כתבה, נשמח שתעדכנו אותנו.