הסרת שיער בשעווה בעיר בני ברק

 

מה הקשר בין בני ברק להסרת שיער? רבים חושבים שהמגזר הדתי לא מסיר שיער גוף, אבל למעשה זו סטיגמה לא מדוייקת בכלל. היום קיימים בבני ברק לא מעט מכוני קוסמטיקה המציעים טיפולי הסרת שיער ומנגישים את הטיפולים במיוחד לציבור הדתי.

הפעם נדבר על הסרת השיער בשעווה, אחת השיטות היעילות והזולות ביותר להסרת שיער.

גרים בבני ברק ? יש פתרון להסרת שיער – שעווה

המין האנושי עובר בעשורים האחרונים תקופה של התפתחות טכנולוגית מהירה מאי פעם: רכבים אוטונומיים שנוסעים בלי התערבות אנושית, מטוסים ללא טייסים וטלפונים שעושים פחות או יותר כל מה שאנחנו צריכים.

נדמה שהמהפכה הטכנולוגית לא פסחה על אף אחד מתחומי החיים שלנו, ובטח שלא על תחום הסרת השיער, ובשנת 2019 יש יותר שיטות הסרת שיער משתוכלו לדמיין.

שיטות הסרת שיער לצמיתות (טווח ארוך) כמו טיפולי לייזר, הסרת שיער ב – SHR ואפילציה שמשאירות את העור חלק לאורך זמן, עשרות סוגים שונים של תכשירים שאפשר לקנות בכל סופר, מכשירים אלקטרוניים מתוחכמים וערכות הסרת שיער ביתיות זמינות שמאפשרות להסיר שיער בכל מקום.

אבל במקום שריבוי האופציות האדיר יאפשר לנו לבחור את השיטה שמתאימה לנו בצורה טובה יותר, זה דווקא יכול להיות מה שיגרום לנו לא להצליח להחליט – קוראים לזה "שיתוק אופציות".

אבל אל דאגה, כמו שאמרנו – יש לזה פתרון, והוא נקרא שעווה.

למה דווקא הסרת שיער בשעווה?

אם כבר התבלבלת מכל השיטות השונות עם השמות המסובכים, יכול להיות שדווקא פשטות זה הדבר הכי נכון בשבילך. למרות שהיום יש טכנולוגיות מתוחכמות להסרת שיער, נראה שבבני ברק יש ביקוש גדול לטיפולי הסרת שיער עם שעווה.

למה דווקא שעווה? הנה כמה מהיתרונות המשמעותיים ששעווה מציעה:

  • יעילות גבוהה – אמנם השעווה לא מספקת תוצאות לטווח ארוך כמו טיפולי הלייזר או האפילציה, אבל כיוון שהשעווה מורטת את השערה מהשורש, העור נשאר חלק לשבועחודש, שזה הרבה יותר טוב מגילוח, למשל.

  • זול – שעווה היא חומר זול מאוד ביחס לחומרים אחרים להסרת שיער, ובטח בהשוואה לטיפולי לייזר, מחט חשמלית או SHR.

  • נגיש – כשעושים שעווה, אם שוכחים לקבוע תור אצל הקוסמטיקאית זה ממש לא נורא. אפשר לרכוש שעווה להסרת שיער בקלות ובמחירים זולים במיוחד, ולעשות את הטיפול בבית בקלות ובנוחות.

החלטת ששעווה זה הדבר הכי נכון בשבילך? מעולה! עכשיו כל מה שנשאר זה למצוא מקום בבני ברק שידאג שהעור שלך ישאר חלק.

האם זה משנה מי עושה את הטיפול?

בטיפולי השעווה, חשוב מאוד לבחור מטפל או מטפלת מנוסים שעושים את העבודה בצורה מקצועית ויסודית.

הסרת שיער באמצעות שעווה, וזה לא משנה אם היא חמה או קרה, יכולה להיות כרוכה בכאבים לא נעימים במיוחד, ואם מי שעושה לך את הטיפול לא יודעת מה היא עושה – זה יכאב אפילו יותר מבדרך כלל, וגם התוצאות לא יהיו טובות במיוחד, עם שיערות מפוספסות ומעצבנות.

רצוי לבחור מכון ידוע ומוכר בבני ברק עם כמה שיותר המלצות או במכון של רשת גדולה ומקצועית, מה שיאפשר לנו לדעת שמדובר במקום עם ניסיון מוכח ולקוחות מרוצים.

הכתבה אינה נכתבה על ידי רופא או מומחה להסרת שיער. חשוב להיוועץ עם רופא עור מומחה לפני שמתחילים כל סוג של טיפולי הסרת שיער.