שיער עבה אחרי גילוח – מה ניתן לעשות

אם גם לך נמאס מהשיער הקשה והעבה שצומח בכל פעם מחדש ורק הולך ונהיה קשה יותר, יש לנו את הפתרון. לא מדובר בקרם קסם או בטריק סודי, אלא בשיטת הסרת שיער אחרת שתמנע את הצורך בגילוח שגורם לשיער שלך להיות עבה כל כך.

אז היום נדבר על החסרונות של הגילוח ונסביר למה טיפולי הלייזר הם הפתרון האולטימטיבי לשיער עבה אחרי גילוח.

פתרון מעולה לטווח הקצר – אבל גרוע לטווח הארוך

אין ספק שגילוח זו השיטה הכי יעילה להסרת שיער בטווח הקצר. בעזרת סכין גילוח זולה אפשר בתוך מספר דקות בודדות להפוך רגליים מלאות שיערות לרגליים חלקות לחלוטין. זה הופך את הגילוח לפתרון זול, נגיש ונוח לשימוש.  

אבל זה רק לטווח הקצר, כמו שכבר אמרנו. כפתרון לטווח הקצר, גילוח הוא כנראה הפתרון הכי גרוע שיכול להיות ואפילו עדיף פחות מאשר השעווה, שיטת הסרת שיער עצמית נפוצה נוספת.  

למה? הנה שניים מהחסרונות שיש לגילוח בטווח הארוך.

דורש טיפול יומיומי

אז כן, הגילוח הוא עדיין הפתרון הכי טוב למקרים שאין זמן וצריך להסיר שיער במהירות לפני דייטים או אירועים חשובים. אבל התוצאות של הגילוח, מעולות ככל שיהיו, לא נשארות לזמן רב. 

כבר כמה שעות לאחר הגילוח, אפשר לשים לב לזיפים קטנטנים שיוצאים מהעור, וכמה ימים לאחר הגילוח כבר אפשר לראות שיערות של ממש – מה שאומר שצריך גילוח נוסף.

נשים רבים מחוייבות למלאכת הגילוח ברמה יומיומית ומוצאות את עצמן משקיעות המון זמן על הפעולה הזו, שאולי לוקחת "רק כמה דקות" בכל יום – אבל מצטברת לכדי הרים של זמן מבוזבז בטווח הארוך.

נניח שאת מגלחת את הרגליים שלך במקלחת 5 דקות בכל יומיים. על פניו, זה ממש בקטנה. אבל בראייה קדימה – בחודש זה יוצא שעה ורבע, ובשנה זה כבר מגיע ל – 15 שעות שלמות. 

שיער עבה ומעצבן ועור פצוע

סיבה נוספת למה הלייזר עדיף על הגילוח הוא שגילוח שיטתי וקבוע גורם לשיער להפוך עבה וכהה יותר ולמלא את העור בפצעים.

כמו שכולנו יודעים, פעולת הגילוח משום מה גורמת לשיערות לצמוח קשות, עבות וכהות מבעבר וכשעושים את זה כל הזמן, השיער יכול להפוך מרך ובהיר לדוקר ושחור.

בנוסף, הגילוח גם יכול לגרום לפצעים ובייחוד כשמדובר בעור רגיש או באזורים עדינים כמו המפשעה.

נפטרים מסכיני הגילוח עם הסרת שיער בלייזר

הסרת השיער בלייזר אולי נשמעת כמו סיפור יקר ומסובך, אבל בטווח הארוך זו כנראה הדרך הכי יעילה ומשתלמת להשיג עור יפהפה ונטול שיער. 

השיטה כבר הפכה לנפוצה במיוחד בארץ ומטופלים ומטופלות שעברו את הטיפול נשבעים שהעור נשאר חלק לאורך זמן והכאבים כמעט ולא קיימים.

בנוסף לשיטת הלייזר המוכרת, קיימת גם שיטה נוספת, שיטת ה – SHR, שהיא בעצם סוג נוסף של הסרת שיער בלייזר. ההבדל העיקרי בין השיטות הוא ששיטת ה – SHR מאפשרת להסיר שיער גם מעור כהה, דבר שלא מתאפשר בטיפולי לייזר סטנדרטים.

בנוסף ליתרונות הברורים של הלייזר – גם מבחינת זמן וכסף מדובר בשיטה משתלמת מאוד.

לאחר סדרת טיפולים שכוללת בדרך כלל בין 8-12 טיפולים, השיער נשאר חלק לטווח ארוך. וזה היתרון העיקרי של הלייזר, הזמן והכסף שהוא חוסך לך כשהוא מעלים מהחיים שלך את העיסוק הסיזיפי בגילוח ובשעווה באופן קבוע.

אז למה להמשיך לגלח ולסבול משיערות עבות וכהות? לכו על פתרון לטווח ארוך, לכו על הסרת שיער בלייזר.

 

כותב הכתבה אינו רופא. חשוב להתייעץ עם רופא ולקבל חוות דעת מקצועית לפני התחלת טיפולי הסרת שיער מכל סוג.