קורס הסרת שיער, לייזר, שעווה, אינפרא אדום – לימודים

בשנים האחרונות בשל הביקוש להסרת שיער הן מציבור הגברים והן מציבור הנשים ניתן לראות קורסים רבים להסרת שיער בשיטות שונות ומגוונות לרבות לייזר, שעווה או אינפרא אדום.

היות והתחום התפתח מאד, יש להשקיע זמן רב על מנת ללמוד את השיטה המתאימה על מנת להעניק את השירות המקצועי והמקיף ביותר. הסרת שיער הפכה פופולרית למדי בשנים האחרונות ולראייה ניתן לראות את השיטות השונות להסרת שיער לזמן ממושך.

קורס הסרת שיער
קורס הסרת שיער

 מה כולל קורס הסרת שיער באינפרא אדום

קורס הסרת שיער באינפרא  אדום עוסק בהסרת שיער באמצעות השיטה המיוחדת אשר מתחילה במריחת משחה מאלחשת באזור הטיפול ולאחר מכן הפעלה של מערכת האינפרא על האזור. לאחר מכן המערכת תוציא מספר גלי אור באורכים שונים אשר יחממו את השיערות ויגרמו להרס שלהן תוך הסרת השיער המיותר. 

במסגרת הקורס ניתן ללמוד אודות האורכים השונים של גלי האור המאפשרים הענקת טיפול יסודו במסגרתו ניתן לתפוס כמות גדולה של שיערות תוך אפשרות לבעלי שיער כהה לעבור את הטיפול. כאשר הטיפול מועבר על ידי בוגרי קורס בתחום התוצאה תהיה עור חלק ונעים ללא שיער. מדובר בטיפול אשר יעניק לרבים תחושת שלווה ורעננות תוך אפשרות להסתובב עם בגד ים בלי להרגיש רגשות אשם.

אפשרות להכיר מגוון טכניקות טיפול  במסגרת קורס הסרת שיער בלייזר 

במסגרת קורס הסרת שיער בלייזר המטפלים יכולים להכיר שיטות שונות לטיפול  וכן להכיר היטב את הציוד המקצועי וללמוד כיצד לתפעל אותו בצורה הטובה ביותר ולבחון את התאמת הטיפול בהתאם לקהל המטופלים.  ישנם קורסים אשר מספקים ידע רפואי בסיסי המסייע למהלך הטיפול ותורם לתחושת הבטיחות.

קיימת חשיבות להכשרה מקצועית

בשל העובדה כי ניתן לראות היום קורסים רבים בתחום הסרת שיער , לרבות הסרת שיער בלייזר קיימת חשיבות עליונה להקפיד על הכשרה מתאימה על מנת לראות תוצאות טובות. בשל העובדה כי מטופלים רבים בוחרים בלייזר כשיטה המתאימה עבורם יש חשיבות לבחון את ההיצע ולוודא כי הצוות המקצועי הינו בעל הכשרה רחבה ביותר.

כיום ישנן טכנולוגיות חדשות המשולבות בענף הקוסמטיקה התורמת לתוצאה איכותית יותר- מראה עור חלק ונעים למשך זמן רב. בשל העובדה כי צוות אשר לא עבר הכשרה מתאימה עשוי לגרום לשורה של נזקים, אין להתפשר על איכות הטיפול אלא לוודא כי מולכם עומדים אנשים בעלי הכשרה רחבה אשר בקיאים בעקרונות השיטה ויכולים להעניק טיפול ללא תקלות .

מה לומדים במסגרת קורס הסרת שיער בשעווה

במסגרת קורס הסרת שיער בשעווה ניתן ללמוד לא מעט נושאים במטרה להעניק למטופלים את הטיפול הטוב ביותר בהתאם לשביעות רצונם. כולנו מכירים את השעווה הביתית, אך מטפלים מקצועיים יבחרו לעשות שימוש בשעווה אחרת ואיכותית יותר. במסגרת הקורס הם ילמדו כיצד לבצע את מריחת השעווה על הגוף, כיצד לעשות שימוש בניירות בד להסרת וכן כיצד מרגיעים את העור לאחר מריחת השעווה. בסיום קורס הסרת שיער באמצעות שעווה  יפתחו בפני הבוגרים שלל אפשרויות לרבות עבודה במכוני יופי או פתיחת מכון יופי שלהם אשר ניתן להציע בו טיפולי יופי.

מה חשוב לדעת על קורסי הסרת שיער

גוף האדם מעסיק אותנו כבר שנים ארוכות ולראייה תרבויות רבות עסקו במהלך השנים בשיטות שונות להסרת שיער בשל סיבות שונות החל סיבות אופנתיות ועד סיבות בריאותיות. בתרבות המערבית הסרת שיער נחשבת פופולרית במיוחד אצל נשים וגברים כאחד בוחרים לבצע הסרת שיער ממקומות רבים בגוף במטרה להשיג מראה אסתטי ויפה. 

קורסי הסרת שיער מעניקים לאנשים המגלים עניין בתחום את הכלים המתאימים לביצוע הסרת שיער באמצעות טכניקות שונות וכלים שונים. אותם קורסים מיועדים לאנשים המבקשים לרכוש מקצוע מבוקש בתחום היופי ובמסגרתם ניתן לקבל הכשרה מקצועית תוך זמן קצר.

וודאו פרטים אודות המרצים בקורס

טרם ההרשמה , ההמלצה היא לאסוף כמה שיותר מידע במטרה להבין מיהם צוות המרצים בקורס. בבואכם להירשם אל הקורס, קראו כמה שיותר חומר ומידע מקיף על מנת לבחור את הקורס המתאים ביותר.

שימו לב, אם לא תוודאו כמה שיותר פרטים, התוצאה תהיה הגעה אל קורס לא מקיף יתר על המידה והתוצאה תהיה אי הבנה בתחום.  מכאן, יש חשיבות גם לקרוא כמה שיותר חומר ואף להיפגש עם המרצים השונים בקורס.

לרכישת מדריך לפני קורס