עיצוב זקן בראש העין – איך תבטיחו לעצמכם זקן מושלם?

הזקנים חזרו לאופנה, ובגדול. ארוכים, קצרים, מעוצבים, פרועים – נראה שלא משנה לאן נביט, נראה בחור מזוקן. אז איך גם אתם יכולים להשיג לעצמכם זקן שיספק לכם מראה סקסי, גברי ומחוספס, ועדיין נשאר אסתטי ומטופח? עיצוב זקן באזור ראש העין, זה הפתרון – ואנחנו נעזור לכם לעשות את זה נכון.

עיצוב זקן בראש העין עלויות מחירים לגברים

איך בוחרים מספרת עיצוב זקן באזור ראש העין

אם אתם רוצים לעשות עיצוב זקן בראש העין, אתם צריכים לדעת איך לבחור את הספר שלכם. עיצוב זקן זו מיומנות של ממש, ואתם רוצים לוודא שאתם בוחרים בספר שיודע מה הוא עושה ולהתחמק מספרים שלא ממש מבינים בזקנים. הספר שבו תבחרו צריך להיות כזה שמתמחה בעיצוב זקן, ולא ספר בינוני שהחליט לתפוס טרמפ על הטרנד ולהגיד שהוא עושה עיצוב זקנים, בלי שיהיה לו זקן משל עצמו ובלי לדעת מה הוא עושה. כמובן שניתן לכם טיפים איך לבחור מספרת גברים בראש העין.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא ביוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

עיצוב זקן באזור ראש העין – הגיעו עם הציפיות הנכונות

לעשות עיצוב זקן באזור ראש העין כל אחד יכול, אבל לעשות עיצוב זקן מושלם שמתאים לכם בדיוק… זה כבר יותר קשה. בשביל לוודא שאתם מקבלים את עיצוב הזקן שמתאים לכם באמת, זה שיגרום לכם לצאת מבסוטים ולהביט עוד כמה שניות בכל מראה שאתם פוגשים, אתם צריכים להגיע עם ציפיות ומטרות. הספר שלכם אמנם יכול לנחש מה אתם אוהבים, אבל אם תגיעו עם כמה דוגמאות לעיצובי זקן שאתם אוהבים, יהיה לו הרבה יותר קל להבין מה הכיוון שלכם ולהתאים לכם עיצוב זקן שיתאים למה שאתם מחפשים. אנחנו ממליצים ללכת לספר שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור ראש העין.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עכשויים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube.com ואולי תמצאו משהו שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

למה גם זקן ארוך וטבעי דורש עיצוב זקן באזור ראש העין

דווקא הזקנים שנראים הכי פרועים – הזקנים הארוכים עם המראה הטבעי והפראי – דורשים הכי הרבה עבודה. זקנים גדלים בצורות שונות, ובשביל לוודא שהזקן שלנו נראה כמו שאנחנו רוצים שהוא יראה, אנחנו חייבים לדאוג שהוא עובר קיצוץ וסידור באופן עקבי. בנוסף, מומלץ מאוד לטפח זקנים ארוכים בעזרת תכשירים מתאימים, כמו שעוות זקן, סבונים המותאמים לשיערות זקן, וגם שמן זקן מיוחד.טיפ חשוב, אם יש לכם שיערות מיותרות שאתם לא מרוצים מהופעתם באזור הפנים ניתן לבצע אפילציה בראש העין.

טבלת מחירים עיצוב זקן בראש העין

אם החלטתם לעשות עיצוב זקן בראש העין, ככל הנראה שתחליטו לעשות עיצוב כזה בכל כמה שבועות או חודשים. בשביל שתוכלו לוודא שהתקציב שלכם באמת מאפשר את זה או סתם כדי להבין כמה פחות או יותר אמור לעלות לכם עיצוב זקן, הכנו טבלת מחירי עיצוב זקן המציגה את טווחי המחירים הממוצעים.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
תספורת + עיצוב זקן 73-113 ₪
זקן צרפתי 58-74 ₪
עיצוב זקן – כללי 61-89 ₪
זקן ארוך 76-98 ₪

ט.ל.ח – יש לקחת את הנתונים שבטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בטבלה הצעת מחיר מכל סוג שהיא.