עיצוב זקן בקריית ים – איך תבטיחו לעצמכם זקן מושלם?

הזקנים חזרו לאופנה, ובגדול. ארוכים, קצרים, מעוצבים, פרועים – נראה שלא משנה לאן נביט, נראה בחור מזוקן. אז איך גם אתם יכולים להשיג לעצמכם זקן שיספק לכם מראה סקסי, גברי ומחוספס, ועדיין נשאר אסתטי ומטופח? עיצוב זקן באזור קריית ים, זה הפתרון – ואנחנו נעזור לכם לעשות את זה נכון.

עיצוב זקן בקריית ים עלויות מחירים לגברים

עיצוב זקן בקריית ים – איך בוחרים ספר?

הצעד הראשון שאנחנו צריכים לעשות כדי לעצב את הזקן שלנו הוא למצוא מספרה שעושה עיצוב זקן בקריית ים. טרנד הזקנים תפס תאוצה בשנים האחרונות, מה שגרם לגל של מספרות חדשות שנפתחו בכל פינה בערים גדולות כמו תל אביב, וגם לפתיחת מספרות המתמחות בזקנים בערים קטנות יותר. אז איך בוחרים את המספרה הנכונה? יותר מהכל, הזקן של הספר ושל שאר האנשים במספרה מעיד על רמת המספרה. אם נכנסתם למספרה וכולם עוטים זקנים מסודרים ויפים, כנראה שאתם במקום הנכון. מעבר לזה, המלצות הן דרך מעולה למצוא מספרות שוות. כמובן שניתן לכם טיפים איך לבחור מספרת גברים בקריית ים.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר YouTube.com, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

מחקר מקדים שווה זהב – עיצוב זקן באזור קריית ים

אחרי שבחרתם ספר שעושה עיצוב זקן באזור קריית ים, הגיע הזמן לעצב לכם את הזקן. אם אתם רוצים להבטיח שהספר שלכם יספק לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים, אנחנו ממליצים מאוד להכין מראש תמונות של כמה סגנונות עיצוב זקן שאהבתם. כשתיפגשו עם הספר, תוכלו לבחור יחד איתו סגנון שאתם אוהבים, וגם מתאים למבנה הפנים שלכם ולשאר המראה שלכם. ההכנה המקדימה הזו לא רק מבטיחה שהספר יספק לכם עיצוב שאתם אוהבים יותר, אלא שהיא גם תעזור לכם ללמוד מה אתם אוהבים ומה מתאים לכם.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עכשויים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube ואולי תמצאו סגנון שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

כל זקן צריך עיצוב זקן בקריית ים – גם זקן ארוך

כן כן, גם אם אתם מחפשים מראה של זקן פרוע וטבעי אתם צריכים לעשות עיצוב זקן בקריית ים. גם זקנים ארוכים צריכים טיפוח, אולי אפילו יותר מזקנים קצרים יותר. זקנים טבעיים שנראים פרועים דורשים עיצוב זקן קבוע שכולל קיצוץ וסידור של הזקן. הקיצוץ והסידור של הזקן דואגים להשאיר אותו באורך הנכון ולספק לו מראה שנראה חסר מאמץ, אבל נשאר אסתטי ומטופח. בנוסף לעיצוב הזקן התקופתי שלכם, מומלץ גם להשתמש בתכשירים המיועדים לזקן כמו שמן זקן, מרכך זקן ומוצרים נוספים, המשאירים את הזקן נעים ולא פחות חשוב, מספקים לו ריח נקי ונעים. טיפ נוסף, אם יש לכם שיערות מיותרות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים אפשר לבצע אפילציה בקריית ים

כמה עולה עיצוב זקן באזור קריית ים?

אחרי שדיברנו על איך לבחור מספרת עיצוב זקן באזור קריית ים וגם על איך לוודא שהתוצר הסופי יתאים למה שאתם מחפשים, הגיע הזמן לדבר על המחיר. כמה עולה עיצוב זקן? הטבלה שכאן למטה מציגה את טווח המחירים של טיפולי עיצוב זקן, והיא תעזור לכם להבין פחות או יותר כמה אתם הולכים לשלם עבור הטיפול שלכם.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
זקן ארוך 71-97 ₪
תספורת + עיצוב זקן 74-106 ₪
עיצוב זקן – כללי 60-85 ₪
זקן צרפתי 56-76 ₪

ט.ל.ח – איננו מספקים שירותי עיצוב זקן וטבלה זו נועדה להמחשה בלבד. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל, ויתכן כי הנתונים שבה אינם מעודכנים או מדוייקים.