עיצוב זקן בנשר – איך תבטיחו לעצמכם זקן מושלם?

כל אחד יכול ללכת ולעשות עיצוב זקן בנשר. אבל בשביל לקבל עיצוב זקן טוב באמת, כזה שיושב בול ומספק לנו בדיוק את המראה שרצינו, צריך לעבוד קצת יותר ובעיקר לעשות את הדברים נכון. אז איך בוחרים ספר שעושה עיצוב זקן, ואיך מוודאים שהעיצוב יתאים לכם? כל התשובות – בפנים.

עיצוב זקן בנשר עלויות מחירים לגברים

איך בוחרים מספרת עיצוב זקן באזור נשר

הצעד הראשון שאנחנו צריכים לעשות כדי לעצב את הזקן שלנו הוא למצוא מספרה שעושה עיצוב זקן בנשר. טרנד הזקנים תפס תאוצה בשנים האחרונות, מה שגרם לגל של מספרות חדשות שנפתחו בכל פינה בערים גדולות כמו תל אביב, וגם לפתיחת מספרות המתמחות בזקנים בערים קטנות יותר. אז איך בוחרים את המספרה הנכונה? יותר מהכל, הזקן של הספר ושל שאר האנשים במספרה מעיד על רמת המספרה. אם נכנסתם למספרה וכולם עוטים זקנים מסודרים ויפים, כנראה שאתם במקום הנכון. מעבר לזה, המלצות הן דרך מעולה למצוא מספרות שוות. כמובן שניתן לכם הדרכה איך לבחור מספרת גברים בנשר.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר YouTube.com, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

עיצוב זקן באזור נשר – הגיעו עם הציפיות הנכונות

במקרים רבים אנחנו מגיעים לספר שלנו בלי הבנה אמיתית של מה אנחנו רוצים ומה מתאים למראה שלנו. גם אם זה קורה לכם פחות בתספורות, בעיצוב זקן זה יכול לקרות המון כי רובנו לא באמת חושבים לעומק על מה אנחנו רוצים להשיג. בשביל לקבל עיצוב זקן מושלם, אנחנו ממליצים להגיע עם ציפיות ברורות מראש – לחפש באינטרנט כמה עיצובי זקן ולבחור כמה מהם שנראים יפה בעיניכם. אחרי זה, כשתגיעו אל הספר, הוא יוכל להבין הרבה יותר בקלות מה הכיוון שאליו אתם שואפים, במקום לנחש. אחד מהטיפים שלנו הוא ללכת לספר גברים שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור נשר.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עדכניים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube ואולי תמצאו משהו שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

עיצוב זקן מלא, טבעי וארוך – עיצוב זקן באזור נשר

גברים רבים נוטים לחשוב שבגלל שהם רוצים זקן ארוך שנראה טבעי, הדבר האחרון שהם צריכים לעשות זה לגעת בו. אבל למעשה, ההפך הוא הנכון – דווקא זקנים ארוכים דורשים הכי הרבה השקעה. אלא אם אתם רוצים זקן קשיח שנראה פרוע ולא מסודר, אתם תצטרכו לעשות טיפולי עיצוב זקן באזור נשר שכוללים את קיצוץ וסידור הזקן. בנוסף, כדי להשאיר אותו רך, נעים ויפה תרצו גם להשתמש בחומרים המיועדים לטיפוח הזקן, כמו שמנים מיוחדים וסבונים שעוזרים לשטוף ולרכך את שיערות הזקן, וגם לסרק את הזקן באופן קבוע. טיפ נוסף, אם יש לכם שערות בודדות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים אפשר לבצע אפילציה בנשר.

מה המחיר של עיצוב זקן בנשר?

אם אתם כאן, כנראה שאתם רוצים להתחיל לטפח את הזקן שלכם. אז עכשיו, בואו נדבר על החלק המעניין – כמה עולה עיצוב זקן באזור נשר? טיפוח זקן איכותי ומקצועי יכול לעלות לא מעט, וכדאי לדעת מראש כמה עולה עיצוב זקן כדי למצוא אופציות משתלמות יותר ולהבחין מיד במספרות יקרות שלא שוות את המחיר. הציצו בטבלה שכאן למטה כדי לגלות כמה עולה עיצוב זקן.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
זקן צרפתי 58-73 ₪
תספורת + עיצוב זקן 70-109 ₪
זקן ארוך 72-91 ₪
עיצוב זקן – כללי 66-83 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה לספק סדרי גודל בלבד ונבנתה על פי הנתונים שנמצאו על פי צוות האתר. יש לקחת אותה בעירבון מוגבל.