עיצוב זקן בחצור – איך תבטיחו לעצמכם זקן מושלם?

הזקנים חזרו לאופנה, ובגדול. ארוכים, קצרים, מעוצבים, פרועים – נראה שלא משנה לאן נביט, נראה בחור מזוקן. אז איך גם אתם יכולים להשיג לעצמכם זקן שיספק לכם מראה סקסי, גברי ומחוספס, ועדיין נשאר אסתטי ומטופח? עיצוב זקן באזור חצור, זה הפתרון – ואנחנו נעזור לכם לעשות את זה נכון.

עיצוב זקן בחצור עלויות מחירים לגברים

בחירת מספרה של עיצוב זקן באזור חצור

כדי לעצב את הזקן שלנו בצורה מקצועית וכזו שתתאים לנו, הדבר החשוב ביותר הוא למצוא ספר שעושה עיצוב זקן באזור חצור. טרנד הזקנים הביא לזה שהמון מספרות התחילו להציע עיצוב זקן בנוסף לתספורות הרגילות, למרות שהן לא ממש מבינות בזה. כשאתם בוחרים את המספרה שבה תעשו עיצוב זקן, אנחנו ממליצים ללכת על מספרה שמתמחה בזקנים, ורצוי שגם הספר יהיה מזוקן לתפארת, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהוא מבין עניין. כמובן שניתן לכם הדרכה איך לבחור מספרת גברים בחצור.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא ביוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

מחקר מקדים שווה זהב – עיצוב זקן באזור חצור

אחד הדברים הכי פשוטים שאנחנו יכולים לעשות כדי להבטיח לעצמנו זקן שנראה טוב וגם מתאים לנו הוא להגיע עם ציפיות ומטרות ברורות. במקום להגיע לתור עיצוב זקן בחצור אצל הספר שלכם בלי שום ציפיות, שווה להגיע עם דוגמאות לכמה עיצובי זקן שאתם אוהבים, ויחד עם הספר לבחור את מה שהכי מתאים לצורה של הפרצוף שלכם ולשאר הלוק שלכם. אחד מהטיפים שלנו הוא ללכת לספר גברים שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור חצור.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן מודרניים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube ואולי תמצאו משהו שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

עיצוב זקן באזור חצור – צריך לעצב זקן ארוך?

למרות שהרבה זקנים שאנחנו רואים כיום נראים כמו זקנים לא מטופחים ולא מסודרים, אין לכם מושג כמה מאמץ מושקע בהם. זקנים ארוכים וטבעיים דורשים עיצוב זקן באופן קבוע – קיצוץ הזקן, סידור הזקן ואיזון בין חלקים בהן השיער צומח מהר יותר לחלקים בהם השיער צומח לאט יותר. כמובן שחלק מהדברים אפשר לעשות לבד, אבל לפחות כל כמה שבועות או חודשים מומלץ לעשות עיצוב זקן בחצור לזקנים כאלו, כדי לוודא שהם נראים טוב ולא יוצאים משליטה. טיפ נוסף, אם יש לכם שערות מציקות שאתם לא מרוצים מהופעתם באזור הפנים יש אפשרות לבצע אפילציה בחצור.

כמה עולה עיצוב זקן באזור חצור?

הנה, הנה – הגענו לחלק שמעניין אתכם… המחיר! כמה עולה לעשות עיצוב זקן בחצור? עיצוב זקן הוא בדרך כלל לא טיפול זול, ובחירה בספר משתלם יותר יכולה לעזור לכם לחסוך מאות ואלפי שקלים בכל שנה. הטבלה שכאן למטה מציגה מחירי עיצוב זקן שונים ותעזור לכם להבין כמה אתם אמורים לשלם על עיצוב הזקן שלכם.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
זקן ארוך 78-90 ₪
עיצוב זקן – כללי 66-83 ₪
זקן צרפתי 56-72 ₪
תספורת + עיצוב זקן 78-102 ₪

ט.ל.ח – הטבלה כוללת נתונים שעלו מתוך סקר השוק של צוות האתר, וישנה אפשרות שאינם מעודכנים בעת הקריאה.