עיצוב זקן בחדרה – איך תבטיחו לעצמכם זקן מושלם?

כל אחד יכול ללכת ולעשות עיצוב זקן בחדרה. אבל בשביל לקבל עיצוב זקן טוב באמת, כזה שיושב בול ומספק לנו בדיוק את המראה שרצינו, צריך לעבוד קצת יותר ובעיקר לעשות את הדברים נכון. אז איך בוחרים ספר שעושה עיצוב זקן, ואיך מוודאים שהעיצוב יתאים לכם? כל התשובות – בפנים.

עיצוב זקן בחדרה עלויות מחירים לגברים

תגיד, מי סיפר אותך? עיצוב זקן באזור חדרה

הצעד הראשון שאנחנו צריכים לעשות כדי לעצב את הזקן שלנו הוא למצוא מספרה שעושה עיצוב זקן בחדרה. טרנד הזקנים תפס תאוצה בשנים האחרונות, מה שגרם לגל של מספרות חדשות שנפתחו בכל פינה בערים גדולות כמו תל אביב, וגם לפתיחת מספרות המתמחות בזקנים בערים קטנות יותר. אז איך בוחרים את המספרה הנכונה? יותר מהכל, הזקן של הספר ושל שאר האנשים במספרה מעיד על רמת המספרה. אם נכנסתם למספרה וכולם עוטים זקנים מסודרים ויפים, כנראה שאתם במקום הנכון. מעבר לזה, המלצות הן דרך מעולה למצוא מספרות שוות. כמובן שניתן לכם הצעות איך לבחור מספרת גברים בחדרה.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר יוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

מחקר מקדים שווה זהב – עיצוב זקן באזור חדרה

אחד הדברים הכי פשוטים שאנחנו יכולים לעשות כדי להבטיח לעצמנו זקן שנראה טוב וגם מתאים לנו הוא להגיע עם ציפיות ומטרות ברורות. במקום להגיע לתור עיצוב זקן בחדרה אצל הספר שלכם בלי שום ציפיות, שווה להגיע עם דוגמאות לכמה עיצובי זקן שאתם אוהבים, ויחד עם הספר לבחור את מה שהכי מתאים לצורה של הפרצוף שלכם ולשאר הלוק שלכם. המלצה שלנו היא ללכת לספר גברים שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור חדרה.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עדכניים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube.com ואולי תמצאו סגנון שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

למה גם זקן ארוך וטבעי דורש עיצוב זקן באזור חדרה

למרות שהרבה זקנים שאנחנו רואים כיום נראים כמו זקנים לא מטופחים ולא מסודרים, אין לכם מושג כמה מאמץ מושקע בהם. זקנים ארוכים וטבעיים דורשים עיצוב זקן באופן קבוע – קיצוץ הזקן, סידור הזקן ואיזון בין חלקים בהן השיער צומח מהר יותר לחלקים בהם השיער צומח לאט יותר. כמובן שחלק מהדברים אפשר לעשות לבד, אבל לפחות כל כמה שבועות או חודשים מומלץ לעשות עיצוב זקן בחדרה לזקנים כאלו, כדי לוודא שהם נראים טוב ולא יוצאים משליטה. טיפ שימושי, אם יש לכם שערות מציקות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים אפשר לבצע אפילציה בחדרה.

מחיר עיצוב זקן באזור חדרה

לפני שנסיים, בואו נדבר על עוד דבר שחשוב לדעת על עיצוב זקן באזור חדרה – כמה הוא עולה! אם כולנו יודעים כמה בערך עולה להסתפר, המחירים של עיצוב זקן הרבה פחות ידועים. בטבלה שהכנו לכם כאן למטה תוכלו לראות את המחירים הממוצעים של עיצוב זקן.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
עיצוב זקן – כללי 64-82 ₪
תספורת + עיצוב זקן 79-112 ₪
זקן ארוך 75-95 ₪
זקן צרפתי 57-72 ₪

ט.ל.ח – איננו מספקים שירותי עיצוב זקן וטבלה זו נועדה להמחשה בלבד. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל, ויתכן כי הנתונים שבה אינם מעודכנים או מדוייקים.