עיצוב זקן בגבעת זאב – איך תבטיחו לעצמכם זקן מושלם?

כל אחד יכול ללכת ולעשות עיצוב זקן בגבעת זאב. אבל בשביל לקבל עיצוב זקן טוב באמת, כזה שיושב בול ומספק לנו בדיוק את המראה שרצינו, צריך לעבוד קצת יותר ובעיקר לעשות את הדברים נכון. אז איך בוחרים ספר שעושה עיצוב זקן, ואיך מוודאים שהעיצוב יתאים לכם? כל התשובות – בפנים.

עיצוב זקן בגבעת זאב עלויות מחירים לגברים

תגיד, מי סיפר אותך? עיצוב זקן באזור גבעת זאב

הצעד הראשון ואולי גם החשוב ביותר במסע שלכם לעבר עיצוב זקן מושלם באזור גבעת זאב הוא למצוא את המספרה שבה תעשו את עיצוב הזקן שלכם. אז איך מוצאים מספרה מושלמת? מדברים עם חברים ומחפשים המלצות באינטרנט כדי לבנות רשימה של כמה מקומות אופציונליים. אחרי זה, מגיעים למקומות האלו או לכל הפחות מתקשרים, ובודקים באיזה מהם יש אווירה שמתאימה לכם, ובאילו מהם הספר נראה רציני ומקצועי, ובאילו מהם הוא בינוני וחובבני. כמובן שניתן לכם הדרכה איך לבחור מספרת גברים בגבעת זאב.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר YouTube.com, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

הגיעו עם דוגמאות מדויקות – עיצוב זקן בגבעת זאב

אחד הדברים הכי פשוטים שאנחנו יכולים לעשות כדי להבטיח לעצמנו זקן שנראה טוב וגם מתאים לנו הוא להגיע עם ציפיות ומטרות ברורות. במקום להגיע לתור עיצוב זקן בגבעת זאב אצל הספר שלכם בלי שום ציפיות, שווה להגיע עם דוגמאות לכמה עיצובי זקן שאתם אוהבים, ויחד עם הספר לבחור את מה שהכי מתאים לצורה של הפרצוף שלכם ולשאר הלוק שלכם. אחד מהטיפים שלנו הוא ללכת לספר גברים שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור גבעת זאב.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עדכניים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר יו-טיוב ואולי תמצאו מראה שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

עיצוב זקן מלא, טבעי וארוך – עיצוב זקן באזור גבעת זאב

גברים רבים נוטים לחשוב שבגלל שהם רוצים זקן ארוך שנראה טבעי, הדבר האחרון שהם צריכים לעשות זה לגעת בו. אבל למעשה, ההפך הוא הנכון – דווקא זקנים ארוכים דורשים הכי הרבה השקעה. אלא אם אתם רוצים זקן קשיח שנראה פרוע ולא מסודר, אתם תצטרכו לעשות טיפולי עיצוב זקן באזור גבעת זאב שכוללים את קיצוץ וסידור הזקן. בנוסף, כדי להשאיר אותו רך, נעים ויפה תרצו גם להשתמש בחומרים המיועדים לטיפוח הזקן, כמו שמנים מיוחדים וסבונים שעוזרים לשטוף ולרכך את שיערות הזקן, וגם לסרק את הזקן באופן קבוע. טיפ נוסף, אם יש לכם שיערות מיותרות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים ניתן לבצע אפילציה בגבעת זאב.

טבלת מחירים עיצוב זקן בגבעת זאב

הנה, הנה – הגענו לחלק שמעניין אתכם… המחיר! כמה עולה לעשות עיצוב זקן בגבעת זאב? עיצוב זקן הוא בדרך כלל לא טיפול זול, ובחירה בספר משתלם יותר יכולה לעזור לכם לחסוך מאות ואלפי שקלים בכל שנה. הטבלה שכאן למטה מציגה מחירי עיצוב זקן שונים ותעזור לכם להבין כמה אתם אמורים לשלם על עיצוב הזקן שלכם.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
תספורת + עיצוב זקן 74-119 ₪
זקן ארוך 75-93 ₪
עיצוב זקן – כללי 69-85 ₪
זקן צרפתי 51-70 ₪

ט.ל.ח – איננו מספקים שירותי עיצוב זקן וטבלה זו נועדה להמחשה בלבד. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל, ויתכן כי הנתונים שבה אינם מעודכנים או מדוייקים.