עיצוב זקן באזור קצרין – איך עושים את זה נכון?

אם אתם רוצים לעשות עיצוב זקן באזור קצרין, אתם צריכים לקרוא את זה. במדריך שלנו, נדבר על כל מה שצריך לעשות כדי להנות מעיצוב זקן איכותי, מקצועי ומוצלח שמספק לכם את המראה שאתם כל כך רוצים. החל מבחירת הספר שלכם ועד לבחירת העיצוב שאתם רוצים – במדריך כיסינו פחות או יותר את כל מה שאתם צריכים לדעת.

עיצוב זקן בקצרין עלויות מחירים לגברים

תגיד, מי סיפר אותך? עיצוב זקן באזור קצרין

הצעד הראשון שאנחנו צריכים לעשות כדי לעצב את הזקן שלנו הוא למצוא מספרה שעושה עיצוב זקן בקצרין. טרנד הזקנים תפס תאוצה בשנים האחרונות, מה שגרם לגל של מספרות חדשות שנפתחו בכל פינה בערים גדולות כמו תל אביב, וגם לפתיחת מספרות המתמחות בזקנים בערים קטנות יותר. אז איך בוחרים את המספרה הנכונה? יותר מהכל, הזקן של הספר ושל שאר האנשים במספרה מעיד על רמת המספרה. אם נכנסתם למספרה וכולם עוטים זקנים מסודרים ויפים, כנראה שאתם במקום הנכון. מעבר לזה, המלצות הן דרך מעולה למצוא מספרות שוות. כמובן שניתן לכם הדרכה איך לבחור מספרת גברים בקצרין.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר יוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

הגיעו עם דוגמאות מדויקות – עיצוב זקן בקצרין

אחרי שבחרתם ספר שעושה עיצוב זקן באזור קצרין, הגיע הזמן לעצב לכם את הזקן. אם אתם רוצים להבטיח שהספר שלכם יספק לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים, אנחנו ממליצים מאוד להכין מראש תמונות של כמה סגנונות עיצוב זקן שאהבתם. כשתיפגשו עם הספר, תוכלו לבחור יחד איתו סגנון שאתם אוהבים, וגם מתאים למבנה הפנים שלכם ולשאר המראה שלכם. ההכנה המקדימה הזו לא רק מבטיחה שהספר יספק לכם עיצוב שאתם אוהבים יותר, אלא שהיא גם תעזור לכם ללמוד מה אתם אוהבים ומה מתאים לכם.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עכשויים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר יו-טיוב ואולי תמצאו מראה שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

למה גם זקן ארוך וטבעי דורש עיצוב זקן באזור קצרין

עיצוב זקן זו לא משימה קלה, בעיקר אם הוא ארוך. זקנים ארוכים דורשים הרבה השקעה, וזה אומר לקבוע תורים לטיפולי עיצוב זקן בקצרין בהם הספר יקצוץ את הזקן, יסדר אותו ויוודא שהוא נראה טוב ואסתטי. בנוסף, אם אתם רוצים זקן רך ומטופח מומלץ מאוד גם לטפל בזקן שלכם בבית באופן קבוע. את זה עושים בעזרת תכשירים שונים כמו שמן זקן וקרם לזקן, ואת רובם תוכלו למצוא אצל הספר שלכם או לכל הפחות, לקבל ממנו המלצות על תכשירים מומלצים. טיפ שימושי, אם יש לכם שערות מציקות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים אפשר לבצע אפילציה בקצרין.

מה המחיר של עיצוב זקן בקצרין?

לפני שנסיים, בואו נדבר על עוד דבר שחשוב לדעת על עיצוב זקן באזור קצרין – כמה הוא עולה! אם כולנו יודעים כמה בערך עולה להסתפר, המחירים של עיצוב זקן הרבה פחות ידועים. בטבלה שהכנו לכם כאן למטה תוכלו לראות את המחירים הממוצעים של עיצוב זקן.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
תספורת + עיצוב זקן 76-105 ₪
זקן צרפתי 59-79 ₪
עיצוב זקן – כללי 65-80 ₪
זקן ארוך 71-99 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה לספק סדרי גודל בלבד ונבנתה על פי הנתונים שנמצאו על פי צוות האתר. יש לקחת אותה בעירבון מוגבל.