עיצוב זקן באזור טמרה – איך עושים את זה נכון?

הזקנים חזרו לאופנה, ובגדול. ארוכים, קצרים, מעוצבים, פרועים – נראה שלא משנה לאן נביט, נראה בחור מזוקן. אז איך גם אתם יכולים להשיג לעצמכם זקן שיספק לכם מראה סקסי, גברי ומחוספס, ועדיין נשאר אסתטי ומטופח? עיצוב זקן באזור טמרה, זה הפתרון – ואנחנו נעזור לכם לעשות את זה נכון.

עיצוב זקן בטמרה עלויות מחירים לגברים

בחירת מספרה של עיצוב זקן באזור טמרה

כדי לעצב את הזקן שלנו בצורה מקצועית וכזו שתתאים לנו, הדבר החשוב ביותר הוא למצוא ספר שעושה עיצוב זקן באזור טמרה. טרנד הזקנים הביא לזה שהמון מספרות התחילו להציע עיצוב זקן בנוסף לתספורות הרגילות, למרות שהן לא ממש מבינות בזה. כשאתם בוחרים את המספרה שבה תעשו עיצוב זקן, אנחנו ממליצים ללכת על מספרה שמתמחה בזקנים, ורצוי שגם הספר יהיה מזוקן לתפארת, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהוא מבין עניין. כמובן שניתן לכם טיפים איך לבחור מספרת גברים בטמרה.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא ביוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

הגיעו עם דוגמאות מדויקות – עיצוב זקן בטמרה

רבים מאיתנו מגיעים לתספורות רגילות ולתורים של עיצוב זקן בלי שום ציפיות ובלי שום מחשבה מקדימה. בסופו של דבר זה פוגע בנו, כי הסיכוי שהספר יקלע בדיוק לטעם שלנו הוא מאוד נמוך. אם אתם רוצים לוודא שאתם עושים עיצוב זקן בטמרה וגם יוצאים ממנו מרוצים, אנחנו ממליצים למצוא מראש כמה עיצובי זקן שאתם אוהבים, ואז לבחור עם הספר את העיצוב שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר, גם מבחינת המראה הכולל שלכם וגם מבחינת התספורת שלכם. אחד מהטיפים שלנו הוא ללכת לספר גברים שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור טמרה.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן מודרניים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube ואולי תמצאו סגנון שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

למה גם זקן ארוך וטבעי דורש עיצוב זקן באזור טמרה

למרות שהרבה זקנים שאנחנו רואים כיום נראים כמו זקנים לא מטופחים ולא מסודרים, אין לכם מושג כמה מאמץ מושקע בהם. זקנים ארוכים וטבעיים דורשים עיצוב זקן באופן קבוע – קיצוץ הזקן, סידור הזקן ואיזון בין חלקים בהן השיער צומח מהר יותר לחלקים בהם השיער צומח לאט יותר. כמובן שחלק מהדברים אפשר לעשות לבד, אבל לפחות כל כמה שבועות או חודשים מומלץ לעשות עיצוב זקן בטמרה לזקנים כאלו, כדי לוודא שהם נראים טוב ולא יוצאים משליטה. טיפ נוסף, אם יש לכם שערות בודדות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים יש אפשרות לבצע אפילציה בטמרה.

מה המחיר של עיצוב זקן בטמרה?

אחרי שדיברנו על איך לבחור מספרת עיצוב זקן באזור טמרה וגם על איך לוודא שהתוצר הסופי יתאים למה שאתם מחפשים, הגיע הזמן לדבר על המחיר. כמה עולה עיצוב זקן? הטבלה שכאן למטה מציגה את טווח המחירים של טיפולי עיצוב זקן, והיא תעזור לכם להבין פחות או יותר כמה אתם הולכים לשלם עבור הטיפול שלכם.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
עיצוב זקן – כללי 64-83 ₪
תספורת + עיצוב זקן 78-102 ₪
זקן ארוך 76-92 ₪
זקן צרפתי 58-75 ₪

ט.ל.ח – איננו מספקים שירותי עיצוב זקן וטבלה זו נועדה להמחשה בלבד. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל, ויתכן כי הנתונים שבה אינם מעודכנים או מדוייקים.