עיצוב זקן באזור בית דגן – איך עושים את זה נכון?

עיצוב זקן בבית דגן הוא אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות בשביל המראה שלכם. הרי זקנים כבר מזמן חזרו לאופנה, וכל מה שאתם צריכים לעשות כדי להנות מלוק מחוספס וגברי הוא לדאוג שהזקן שלכם נראה כמו שצריך. בשביל שזה יקרה, אתם צריכים לעשות עיצוב זקן מקצועי – ואנחנו נעזור לכם לעשות את זה בצורה הכי נכונה שיש.

עיצוב זקן בבית דגן עלויות מחירים לגברים

תגיד, מי סיפר אותך? עיצוב זקן באזור בית דגן

הצעד הראשון שאנחנו צריכים לעשות כדי לעצב את הזקן שלנו הוא למצוא מספרה שעושה עיצוב זקן בבית דגן. טרנד הזקנים תפס תאוצה בשנים האחרונות, מה שגרם לגל של מספרות חדשות שנפתחו בכל פינה בערים גדולות כמו תל אביב, וגם לפתיחת מספרות המתמחות בזקנים בערים קטנות יותר. אז איך בוחרים את המספרה הנכונה? יותר מהכל, הזקן של הספר ושל שאר האנשים במספרה מעיד על רמת המספרה. אם נכנסתם למספרה וכולם עוטים זקנים מסודרים ויפים, כנראה שאתם במקום הנכון. מעבר לזה, המלצות הן דרך מעולה למצוא מספרות שוות. כמובן שניתן לכם טיפים איך לבחור מספרת גברים בבית דגן.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר יוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

אל תבואו מבולבלים – עיצוב זקן בבית דגן

אחרי שבחרתם ספר שעושה עיצוב זקן באזור בית דגן, הגיע הזמן לעצב לכם את הזקן. אם אתם רוצים להבטיח שהספר שלכם יספק לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים, אנחנו ממליצים מאוד להכין מראש תמונות של כמה סגנונות עיצוב זקן שאהבתם. כשתיפגשו עם הספר, תוכלו לבחור יחד איתו סגנון שאתם אוהבים, וגם מתאים למבנה הפנים שלכם ולשאר המראה שלכם. ההכנה המקדימה הזו לא רק מבטיחה שהספר יספק לכם עיצוב שאתם אוהבים יותר, אלא שהיא גם תעזור לכם ללמוד מה אתם אוהבים ומה מתאים לכם.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עכשויים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube ואולי תמצאו מראה שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

כל זקן צריך עיצוב זקן בבית דגן – גם זקן ארוך

למרות שהרבה זקנים שאנחנו רואים כיום נראים כמו זקנים לא מטופחים ולא מסודרים, אין לכם מושג כמה מאמץ מושקע בהם. זקנים ארוכים וטבעיים דורשים עיצוב זקן באופן קבוע – קיצוץ הזקן, סידור הזקן ואיזון בין חלקים בהן השיער צומח מהר יותר לחלקים בהם השיער צומח לאט יותר. כמובן שחלק מהדברים אפשר לעשות לבד, אבל לפחות כל כמה שבועות או חודשים מומלץ לעשות עיצוב זקן בבית דגן לזקנים כאלו, כדי לוודא שהם נראים טוב ולא יוצאים משליטה. טיפ נוסף, אם יש לכם שערות מציקות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים יש אפשרות לבצע אפילציה בבית דגן.

מחירי עיצוב זקן באזור בית דגן

אם החלטתם לעשות עיצוב זקן בבית דגן, ככל הנראה שתחליטו לעשות עיצוב כזה בכל כמה שבועות או חודשים. בשביל שתוכלו לוודא שהתקציב שלכם באמת מאפשר את זה או סתם כדי להבין כמה פחות או יותר אמור לעלות לכם עיצוב זקן, הכנו טבלת מחירי עיצוב זקן המציגה את טווחי המחירים הממוצעים.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
עיצוב זקן – כללי 63-84 ₪
זקן צרפתי 53-78 ₪
זקן ארוך 79-99 ₪
תספורת + עיצוב זקן 79-110 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה לספק מידע בלבד ואינה הצעת מחיר או התחייבות לעיצוב זקן במחיר כזה או אחר.