עיצוב זקן באזור אופקים – איך עושים את זה נכון?

אם אתם רוצים לעשות עיצוב זקן באזור אופקים, אתם צריכים לקרוא את זה. במדריך שלנו, נדבר על כל מה שצריך לעשות כדי להנות מעיצוב זקן איכותי, מקצועי ומוצלח שמספק לכם את המראה שאתם כל כך רוצים. החל מבחירת הספר שלכם ועד לבחירת העיצוב שאתם רוצים – במדריך כיסינו פחות או יותר את כל מה שאתם צריכים לדעת.

עיצוב זקן באופקים עלויות מחירים לגברים

תגיד, מי סיפר אותך? עיצוב זקן באזור אופקים

אם אתם רוצים לעשות עיצוב זקן באופקים, אתם צריכים לדעת איך לבחור את הספר שלכם. עיצוב זקן זו מיומנות של ממש, ואתם רוצים לוודא שאתם בוחרים בספר שיודע מה הוא עושה ולהתחמק מספרים שלא ממש מבינים בזקנים. הספר שבו תבחרו צריך להיות כזה שמתמחה בעיצוב זקן, ולא ספר בינוני שהחליט לתפוס טרמפ על הטרנד ולהגיד שהוא עושה עיצוב זקנים, בלי שיהיה לו זקן משל עצמו ובלי לדעת מה הוא עושה. כמובן שניתן לכם טיפים איך לבחור מספרת גברים באופקים.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר יוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

מחקר מקדים שווה זהב – עיצוב זקן באזור אופקים

אחרי שבחרתם ספר שעושה עיצוב זקן באזור אופקים, הגיע הזמן לעצב לכם את הזקן. אם אתם רוצים להבטיח שהספר שלכם יספק לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים, אנחנו ממליצים מאוד להכין מראש תמונות של כמה סגנונות עיצוב זקן שאהבתם. כשתיפגשו עם הספר, תוכלו לבחור יחד איתו סגנון שאתם אוהבים, וגם מתאים למבנה הפנים שלכם ולשאר המראה שלכם. ההכנה המקדימה הזו לא רק מבטיחה שהספר יספק לכם עיצוב שאתם אוהבים יותר, אלא שהיא גם תעזור לכם ללמוד מה אתם אוהבים ומה מתאים לכם.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עכשויים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר יו-טיוב ואולי תמצאו משהו שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

עיצוב זקן מלא, טבעי וארוך – עיצוב זקן באזור אופקים

כן כן, גם אם אתם מחפשים מראה של זקן פרוע וטבעי אתם צריכים לעשות עיצוב זקן באופקים. גם זקנים ארוכים צריכים טיפוח, אולי אפילו יותר מזקנים קצרים יותר. זקנים טבעיים שנראים פרועים דורשים עיצוב זקן קבוע שכולל קיצוץ וסידור של הזקן. הקיצוץ והסידור של הזקן דואגים להשאיר אותו באורך הנכון ולספק לו מראה שנראה חסר מאמץ, אבל נשאר אסתטי ומטופח. בנוסף לעיצוב הזקן התקופתי שלכם, מומלץ גם להשתמש בתכשירים המיועדים לזקן כמו שמן זקן, מרכך זקן ומוצרים נוספים, המשאירים את הזקן נעים ולא פחות חשוב, מספקים לו ריח נקי ונעים. טיפ שימושי, אם יש לכם שיערות מיותרות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים ניתן לבצע אפילציה באופקים

מחיר עיצוב זקן באזור אופקים

אם אתם כאן, כנראה שאתם רוצים להתחיל לטפח את הזקן שלכם. אז עכשיו, בואו נדבר על החלק המעניין – כמה עולה עיצוב זקן באזור אופקים? טיפוח זקן איכותי ומקצועי יכול לעלות לא מעט, וכדאי לדעת מראש כמה עולה עיצוב זקן כדי למצוא אופציות משתלמות יותר ולהבחין מיד במספרות יקרות שלא שוות את המחיר. הציצו בטבלה שכאן למטה כדי לגלות כמה עולה עיצוב זקן.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
זקן ארוך 71-99 ₪
עיצוב זקן – כללי 61-86 ₪
זקן צרפתי 54-78 ₪
תספורת + עיצוב זקן 75-115 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה לספק סדרי גודל בלבד ונבנתה על פי הנתונים שנמצאו על פי צוות האתר. יש לקחת אותה בעירבון מוגבל.