עיצוב זקן באור עקיבא – איך תבטיחו לעצמכם זקן מושלם?

גם אתם רוצים זקן מעוצב שנראה טוב ומשפר את הלוק שלכם? אין בעיה, מה שאתם צריכים לעשות זה עיצוב זקן באור עקיבא, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לעשות את זה. אז איך בוחרים את הספר הנכון שיספק לזקן שלכם את הטיפול שמגיע לו, ואיך מוודאים שהתוצאה הסופית קולעת לטעם שלנו ולא יוצאים מאוכזבים?

עיצוב זקן באור עקיבא עלויות מחירים לגברים

עיצוב זקן באור עקיבא – איך בוחרים ספר?

הצעד הראשון ואולי גם החשוב ביותר במסע שלכם לעבר עיצוב זקן מושלם באזור אור עקיבא הוא למצוא את המספרה שבה תעשו את עיצוב הזקן שלכם. אז איך מוצאים מספרה מושלמת? מדברים עם חברים ומחפשים המלצות באינטרנט כדי לבנות רשימה של כמה מקומות אופציונליים. אחרי זה, מגיעים למקומות האלו או לכל הפחות מתקשרים, ובודקים באיזה מהם יש אווירה שמתאימה לכם, ובאילו מהם הספר נראה רציני ומקצועי, ובאילו מהם הוא בינוני וחובבני. כמובן שניתן לכם הדרכה איך לבחור מספרת גברים באור עקיבא.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר YouTube.com, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

עיצוב זקן באור עקיבא – תיסגרו מראש על מה אתם רוצים

רבים מאיתנו מגיעים לתספורות רגילות ולתורים של עיצוב זקן בלי שום ציפיות ובלי שום מחשבה מקדימה. בסופו של דבר זה פוגע בנו, כי הסיכוי שהספר יקלע בדיוק לטעם שלנו הוא מאוד נמוך. אם אתם רוצים לוודא שאתם עושים עיצוב זקן באור עקיבא וגם יוצאים ממנו מרוצים, אנחנו ממליצים למצוא מראש כמה עיצובי זקן שאתם אוהבים, ואז לבחור עם הספר את העיצוב שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר, גם מבחינת המראה הכולל שלכם וגם מבחינת התספורת שלכם. אחד מהטיפים שלנו הוא ללכת לספר שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור אור עקיבא.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עכשויים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube.com ואולי תמצאו משהו שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

עיצוב זקן מלא, טבעי וארוך – עיצוב זקן באזור אור עקיבא

כן כן, גם אם אתם מחפשים מראה של זקן פרוע וטבעי אתם צריכים לעשות עיצוב זקן באור עקיבא. גם זקנים ארוכים צריכים טיפוח, אולי אפילו יותר מזקנים קצרים יותר. זקנים טבעיים שנראים פרועים דורשים עיצוב זקן קבוע שכולל קיצוץ וסידור של הזקן. הקיצוץ והסידור של הזקן דואגים להשאיר אותו באורך הנכון ולספק לו מראה שנראה חסר מאמץ, אבל נשאר אסתטי ומטופח. בנוסף לעיצוב הזקן התקופתי שלכם, מומלץ גם להשתמש בתכשירים המיועדים לזקן כמו שמן זקן, מרכך זקן ומוצרים נוספים, המשאירים את הזקן נעים ולא פחות חשוב, מספקים לו ריח נקי ונעים. טיפ נוסף, אם יש לכם שיערות מיותרות שאתם לא מרוצים מהופעתם באזור הפנים ניתן לבצע אפילציה באור עקיבא

מה המחיר של עיצוב זקן באור עקיבא?

אחרי שדיברנו על איך לבחור מספרת עיצוב זקן באזור אור עקיבא וגם על איך לוודא שהתוצר הסופי יתאים למה שאתם מחפשים, הגיע הזמן לדבר על המחיר. כמה עולה עיצוב זקן? הטבלה שכאן למטה מציגה את טווח המחירים של טיפולי עיצוב זקן, והיא תעזור לכם להבין פחות או יותר כמה אתם הולכים לשלם עבור הטיפול שלכם.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
תספורת + עיצוב זקן 78-110 ₪
עיצוב זקן – כללי 69-84 ₪
זקן צרפתי 55-73 ₪
זקן ארוך 70-97 ₪

ט.ל.ח – יש לקחת את הנתונים שבטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בטבלה הצעת מחיר מכל סוג שהיא.