עיצוב גבות לגברים באזור פתח תקווה – סידור גבות עיניין של שיגרה

עיצוב גבות באזור פתח תקווה

תמו הימים של תלישת הגבות שלנו עם הפינצטה הישנה שמצאנו במגירה שכוחת אל – הגיע הזמן לתת למקצועניות והמקצוענים לעשות את שלהם. אנחנו כבר בשנת 2020, גם גברים באזור פתח תקווה עושים עיצוב גבות מקצועי. אז כמה זה עולה ואיך הטיפול נראה? על זה בדיוק נדבר במאמר הבא.

סידור גבות לגברים – אילו שיטות קיימות?

עיצוב גבות לגברים באזור פתח תקווה יאפשר לך להנות מגבות הרבה יותר מסודרות, עם מסגרת מדוייקת ומראה אסתטי. את עיצוב הגבות שלך תוכל לבצע באמצעות שיטות שונות, ביניהן תלישת גבות בפינצטה המוכרת והאהובה, הסרת גבות באמצעות החוט היעיל והמדוייק, או עיצוב המסגרת עם השעווה האפקטיבית והמהירה.
אז… במה לבחור? ההמלצה שלנו היא לנסות את כל אחת מהשיטות האלו ולבחור את זו שגורמת לרמה הנמוכה ביותר של אי נוחות ומספקת את התוצאות הטובות ביותר, וכמובן את זו שגם מתאימה לתקציב שלכם.

איך מסדרים נכון שערות בגבות? באתר YouTube יש הרבה מדריכים, אחד מהם של The List Show TV:

כמה כואב לסדר גבות ואיך זה עובד?

אז איך הטיפול נראה בפועל, וכמה הוא כואב? האמת היא שסידור גבות לגברים הוא טיפול פשוט ומהיר למדי – מגיעים, מבצעים את הטיפול במשך 5-10 דקות (בדרך כלל), ויוצאים. באשר לרמת הכאב, היא משתנה בין אדם לאדם ובין שיטות עיצוב גבות שונות, אבל ברוב המקרים חוסר הנוחות נסבל לחלוטין ולא מהווה בעיה בביצוע הטיפול.

דיברנו על האיך, דיברנו על הלמה – עכשיו בואו נדבר על הכמה. לפניך טבלת מחירים שמשקפת את המחירים הממוצעים בקרב קוסמטיקאיות ומכוני יופי באזור פתח תקווה המציעים טיפולי סידור גבות לגברים.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגברים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 18-37 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 354-476 ₪
סידר גבות אצל ספר 20-34 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 38-58 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 435-538 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 20-48 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 655-861 ₪

ט.ל.ח – הטבלה להמחשה בלבד. ייתכן כי המחירים המצויינים על ידינו אינם משקפים את טווח המחירים המלא בשוק ואין לראות את הנכתב בטבלה זו כהצעת מחיר רשמית או הצהרה על מחיר כזה או אחר.

עוד סרטון הדרכה חביב במיוחד, איך לעצב גבות לבד בבית, ראות את BluMaan באתר YouTube:

יש יותר ממקום אחד שעושה עיצוב גבות לגברים באזור פתח תקווה. בעזרת המפה שלנו, תוכלו לבחור את המקום שמתאים לכם בצורה הטובה ביותר מבחינת המרחק מהעבודה או הבית, ככה שגם אם תצטרכו לחזור לטיפולים בכל שבועיים לא תיאלצו לבזבז זמן מיותר על נסיעות.

קישור למפה: עיצוב גבות לגברים – פתח תקווה