עיצוב גבות לגברים באזור עמק חפר – סידור גבות עיניין של שיגרה

עיצוב גבות באזור עמק חפר

גבר, הגיע הזמן לסדר את הגבות. כן כן, בדיוק מה ששמעת, סידור ועיצוב גבות הוא כבר ממש לא טיפול אסתטי נשי ששמור למין היפה בלבד, והיום גם גברים מכל רחבי הארץ מעצבים את הגבות שלהם כדי שיראו מסודרות ואסתטיות. אז איך זה עובד וכמה זה עולה? כל התשובות בפנים.

איך מתבצע עיצוב גבות לגברים?

גברים רבים תוהים האם שיטות עיצוב הגבות בהן נשים משתמשות זמינות גם עבור גברים לדוגמא – לייזר. התשובה היא חד משמעית – כן! היום, רוב הטיפולים האסתטיים המוצעים לנשים מוצעים גם לגברים, וגם מכוני יופי וקוסמטיקאיות באזור עמק חפר שטיפלו בעבר בנשים בלבד, עושים טיפולי עיצוב גבות עבור גברים.
אז אילו שיטות קיימות לסידור גבות לגברים? ישנם טיפולים שונים שמאפשרים לסדר גבות, ביניהם תלישת השיערות בפינצטה ובשעווה, מריטת השיערות באמצעות חוט, ואפילו הסרת גבות מיותרות לטווח ארוך באמצעות אפילציה.

באתר YouTube קיימים הרבה מדריכים איך לעצב גבות של גברים, תוכלו גם לראות זאת בסרטון של The List Show TV:

כמה כואב לסדר גבות ואיך זה עובד?

אם אתה רוצה להתחיל טיפולי סידור גבות לגברים באזור עמק חפר, אבל חושש מהכאב שילווה את הטיפול או את הזמן שהטיפול ידרוש – יש לנו חדשות טובות. עיצוב גבות הוא טיפול מהיר מאוד, בעיקר אם מטפלת בך מקצוענית. מקסימום 15 דקות ואתה בחוץ, לא משנה כמה הגבות שלך מבולגנות. ומבחינת הכאב? הוא עשוי להופיע, אבל הוא בדרך כלל ממש לא נורא.

דיברנו על האיך, דיברנו על הלמה – עכשיו בואו נדבר על הכמה. לפניך טבלת מחירים שמשקפת את המחירים הממוצעים בקרב קוסמטיקאיות ומכוני יופי באזור עמק חפר המציעים טיפולי סידור גבות לגברים.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגברים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 369-503 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 39-63 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 14-33 ₪
סידר גבות אצל ספר 23-31 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 744-814 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 22-42 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 401-519 ₪

ט.ל.ח – הטבלה להמחשה בלבד. ייתכן כי המחירים המצויינים על ידינו אינם משקפים את טווח המחירים המלא בשוק ואין לראות את הנכתב בטבלה זו כהצעת מחיר רשמית או הצהרה על מחיר כזה או אחר.

מה אתם אומרים על לעשות את זה לבד בבית? קבלו הדרכה של BluMaan מאתר YouTube:

עכשיו כל מה שנשאר לך הוא לבחור איפה לבצע את הטיפולים שלך. מן הסתם, אתה לא רוצה לנסוע שעה לכל כיוון רק בשביל טיפול קצר, אז הכנסנו כאן מפה של עמק חפר שתאפשר לך לבחור את המקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע כדי לעצב ולסדר את הגבות שלך, ולדאוג שהן נראות הכי טוב שהן יכולות להיראות.

קישור למפה: עיצוב גבות לגברים – עמק חפר