עיצוב גבות לגברים באזור זכרון יעקוב – סידור גבות עיניין של שיגרה

עיצוב גבות באזור זכרון יעקוב

גבר, הגיע הזמן לסדר את הגבות. כן כן, בדיוק מה ששמעת, סידור ועיצוב גבות הוא כבר ממש לא טיפול אסתטי נשי ששמור למין היפה בלבד, והיום גם גברים מכל רחבי הארץ מעצבים את הגבות שלהם כדי שיראו מסודרות ואסתטיות. אז איך זה עובד וכמה זה עולה? כל התשובות בפנים.

סידור גבות לגברים – אילו שיטות קיימות?

אז… סידור גבות – בואו נדבר על זה! גם אצל גברים, כמו אצל נשים, שלוש השיטות הפופולריות וכנראה שגם המוצלחות ביותר לעיצוב גבות הן פינצטה, חוט, ושעווה. שלושת השיטות האלו יעילות למדי בסידור ועיצוב גבות, כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה (כמובן גם הלייזר אם אתם רוצים לטווח ארוך).
אם אתם רוצים לעשות טיפולי עיצוב גבות באזור זכרון יעקוב ומתלבטים באיזו שיטה לבחור, ההמלצה שלנו היא להתנסות בעצמכם ולבחור בזו שמרגישה לכם הכי טוב ומספקת עבורכם את התוצאות הכי טובות.

איך מסדרים נכון שערות בגבות? באתר YouTube יש הרבה מדריכים, אחד מהם של The List Show TV:

כמה כואב לסדר גבות ואיך זה עובד?

אם אתה רוצה להתחיל טיפולי סידור גבות לגברים באזור זכרון יעקוב, אבל חושש מהכאב שילווה את הטיפול או את הזמן שהטיפול ידרוש – יש לנו חדשות טובות. עיצוב גבות הוא טיפול מהיר מאוד, בעיקר אם מטפלת בך מקצוענית. מקסימום 15 דקות ואתה בחוץ, לא משנה כמה הגבות שלך מבולגנות. ומבחינת הכאב? הוא עשוי להופיע, אבל הוא בדרך כלל ממש לא נורא.

טיפולי סידור גבות לגברים הם כמובן לא בחינם, וגם למחיר יש משקל בבחירת השיטה שבה תעצב את הגבות שלך. הטבלה שלנו כוללת את המחירים המשוערים של עיצוב גבות לגברים בזכרון יעקוב והסביבה והיא תעזור לך להבין את טווח המחירים של הטיפולים השונים ולקבל החלטה חכמה יותר.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידור גבות בעזרת חוט 23-47 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 13-37 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 738-895 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 357-541 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 38-61 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 439-539 ₪
סידר גבות אצל ספר 20-39 ₪

ט.ל.ח – יש לקחת את הנתונים בטבלה זו בעירבון מוגבל. המחירים של טיפולי עיצוב גבות באזור זכרון יעקוב עשויים להשתנות מסיבות רבות וישנה אפשרות שהנתונים בטבלה לא יהיו מעודכנים בהתאם למצב בשוק הנוכחי.

כמו שראיתם אנחנו מאוד אוהבים סרטוני הדרכה מאתר YouTube, הינה עוד סרטון חובה לצפיה של BluMaan:

רגע לפני שנסיים, רצינו לעזור לך לבחור את המקום שבו תבצע את סידור הגבות שלך בצורה הכי נוחה שיש. בגלל שמדובר בטיפולים שמתבצעים באופן קבוע, בכל כמה שבועות או בכל כמה חודשים, תרצו למצוא מקום שנמצא קרוב לבית או לעבודה שלכם – והמפה של זכרון יעקוב שנמצאת ממש כאן למטה תאפשר לכם לעשות את זה!

קישור למפה: זכרון יעקוב – עיצוב גבות לגברים