עיצוב גבות לגברים באזור גן יבנה – סידור גבות מפשר את המראה

עיצוב גבות באזור גן יבנה

תמו הימים של תלישת הגבות שלנו עם הפינצטה הישנה שמצאנו במגירה שכוחת אל – הגיע הזמן לתת למקצועניות והמקצוענים לעשות את שלהם. אנחנו כבר בשנת 2020, גם גברים באזור גן יבנה עושים עיצוב גבות מקצועי. אז כמה זה עולה ואיך הטיפול נראה? על זה בדיוק נדבר במאמר הבא.

עיצוב גבות לגברים – איך עושים את זה?

עיצוב גבות לגברים באזור גן יבנה יאפשר לך להנות מגבות הרבה יותר מסודרות, עם מסגרת מדוייקת ומראה אסתטי. את עיצוב הגבות שלך תוכל לבצע באמצעות שיטות שונות, ביניהן תלישת גבות בפינצטה המוכרת והאהובה, הסרת גבות באמצעות החוט היעיל והמדוייק, או עיצוב המסגרת עם השעווה האפקטיבית והמהירה.
אז… במה לבחור? ההמלצה שלנו היא לנסות את כל אחת מהשיטות האלו ולבחור את זו שגורמת לרמה הנמוכה ביותר של אי נוחות ומספקת את התוצאות הטובות ביותר, וכמובן את זו שגם מתאימה לתקציב שלכם.

בסרטון הבא מאתר YouTube תוכלו לראות טיפים איך לעצב גבות גברים (קרדיט – The List Show TV):

גם אם כואב – הטיפול נגמר במהירות

סידור גבות הוא טיפול דיי פשוט, וכמו שכבר אמרנו יש שלוש שיטות בהן תוכלו להשתמש כדי לעצב את הגבות שלכם. לא משנה אם תבחרו בסידור גבות בפינצטה, שעווה או הסרת שיער בחוט, הטיפול ימשך כמה דקות בלבד, רבע שעה גג. רמת אי הנוחות שתתלווה לטיפול תלויה בשיטה שבה תבחרו וגם ברמת הרגישות שלכם באופן כללי ושל עור הפנים שלכם בפרט.
בסופו של דבר, אין שיטה אחת לעיצוב גבות לגברים שאפשר לומר שהיא הטובה ביותר – זה תלוי בהעדפה האישית של כל אחד ומה שמרגיש לו יותר בנוח. אם כואב לכם לסדר את הגבות בשיטה מסויימת, שווה לנסות שיטה אחרת ולבדוק האם היא יותר נעימה ונוחה עבורכם.

עכשיו, בואו נדבר על הנושא שמעניין את כולנו – כמה עולה לעשות עיצוב גבות לגברים? באזור גן יבנה תמצאו לא מעט אפשרויות לטיפולי סידור גבות, החל מקוסמטיקאיות מתחילות שיגיעו אליכם עד הבית, ועד מכוני יופי מפונפנים וותיקים אליהם תצטרכו לקבוע תור שבועיים מראש. השתמשו בטבלת המחירים שלנו כדי לקבל החלטה חכמה יותר!

טבלת הערכת מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 709-853 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 39-57 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 378-500 ₪
סידר גבות אצל ספר 22-36 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 17-44 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 17-35 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 437-539 ₪

ט.ל.ח – אין לראות בטבלה זו כהתחייבות למתן טיפולי סידור גבות לגברים באזור גן יבנה במחיר כזה או אחר. הטבלה נועדה להציג את העלות המשוערת של טיפולי עיצוב גבות לגבר ואין להתייחס אליה כהצעת מחיר לטיפולים מסוג זה.

כמו שראיתם אנחנו מאוד אוהבים סרטוני הדרכה מאתר YouTube, הינה עוד סרטון חובה לצפיה של BluMaan:

יש יותר ממקום אחד שעושה עיצוב גבות לגברים באזור גן יבנה. בעזרת המפה שלנו, תוכלו לבחור את המקום שמתאים לכם בצורה הטובה ביותר מבחינת המרחק מהעבודה או הבית, ככה שגם אם תצטרכו לחזור לטיפולים בכל שבועיים לא תיאלצו לבזבז זמן מיותר על נסיעות.

קישור למפה: גן יבנה – עיצוב גבות לגברים