עיצוב גבות לגברים באזור ביתר עלית – סידור גבות מפשר את המראה

עיצוב גבות באזור ביתר עלית

כמה עולה סידור גבות לגברים בסביבת ביתר עלית? איך עובד הטיפול עצמו ועד כמה זה באמת כואב? כל כמה זמן גברים צריכים לסדר את הגבות? כל השאלות האלו חשובות למי שגר באזור ביתר עלית ורוצה לעצב את הגבות שלו באופן מקצועי, ואנחנו החלטנו למצוא לכם תשובות.

באילו שיטות משתמשים כדי לסדר גבות לגבר?

הפינצטה מאפשרת לנו לעשות תיקונים בעצמנו בין טיפול לטיפול, השעווה מאוד יעילה ומאפשרת להסיר שיערות רבות יחד, ויש שיאמרו שהחוט מספק את התוצאות המושלמות ביותר. אז באיזו שיטה לבחור? ובכן, בנוסף ליתרונות, אסור לשכוח גם את החסרונות.
עם שעווה, לא ממש נדיר לחוות תקלות לא נעימות שמשאירות אותנו עם גבות מוזרות למשך כמה שבועות. עם הפינצטה, הטיפול יכול להימשך הרבה יותר זמן משציפינו. עם חוט, הכאב יכול להיות בלתי נסבל. בשורה התחתונה – הבחירה כאן היא אישית, כל אחד צריך לבחור את שיטת עיצוב הגבות שעובדת לו ומתאימה לתקציב שלו.

באתר YouTube קיימים הרבה מדריכים איך לעצב גבות של גברים, תוכלו גם לראות זאת בסרטון של The List Show TV:

גם אם כואב – הטיפול נגמר במהירות

אז איך הטיפול נראה בפועל, וכמה הוא כואב? האמת היא שסידור גבות לגברים הוא טיפול פשוט ומהיר למדי – מגיעים, מבצעים את הטיפול במשך 5-10 דקות (בדרך כלל), ויוצאים. באשר לרמת הכאב, היא משתנה בין אדם לאדם ובין שיטות עיצוב גבות שונות, אבל ברוב המקרים חוסר הנוחות נסבל לחלוטין ולא מהווה בעיה בביצוע הטיפול.

טיפולי סידור גבות לגברים הם כמובן לא בחינם, וגם למחיר יש משקל בבחירת השיטה שבה תעצב את הגבות שלך. הטבלה שלנו כוללת את המחירים המשוערים של עיצוב גבות לגברים בביתר עלית והסביבה והיא תעזור לך להבין את טווח המחירים של הטיפולים השונים ולקבל החלטה חכמה יותר.

טבלת הערכת מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידר גבות אצל ספר 20-31 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 428-529 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 619-820 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 20-46 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 15-41 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 357-490 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 36-50 ₪

ט.ל.ח – המטרה של טבלה זו היא להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי סידור גבות לגברים בביתר עלית. ייתכן שהמחירים המצויינים בטבלה אינם מעודכנים או שאינם מדוייקים, אנו עושים את מיטב יכולתנו כדי להציג עבורכם, הקוראים, את הנתונים המדוייקים ביותר, אך יש לקחת את הנכתב בטבלה בעירבון מוגבל.

כמו שראיתם אנחנו מאוד אוהבים סרטוני הדרכה מאתר YouTube, הינה עוד סרטון חובה לצפיה של BluMaan:

השלב האחרון בבחירת המקום שבו נבצע את סידור הגבות שלנו הוא המיקום. עיצוב גבות לגברים זה לא כמו טיפולי לייזר – מדובר בטיפולים שעושים בטיפול קבוע ולעיתים קרובות. המפה של ביתר עלית שנמצאת ממש כאן למטה תעזור לכם לבדוק לאילו קוסמטיקאיות יהיה לכם נוח להגיע, ואילו מכוני יופי לא רלוונטים מלכתחילה.

קישור למפה: ביתר עלית – עיצוב גבות לגברים