מסדרים את הגבות – עיצוב גבות לגברים באזור בני ברק

עיצוב גבות באזור בני ברק

תמו הימים של תלישת הגבות שלנו עם הפינצטה הישנה שמצאנו במגירה שכוחת אל – הגיע הזמן לתת למקצועניות והמקצוענים לעשות את שלהם. אנחנו כבר בשנת 2020, גם גברים באזור בני ברק עושים עיצוב גבות מקצועי. אז כמה זה עולה ואיך הטיפול נראה? על זה בדיוק נדבר במאמר הבא.

איך מתבצע עיצוב גבות לגברים?

הפינצטה מאפשרת לנו לעשות תיקונים בעצמנו בין טיפול לטיפול, השעווה מאוד יעילה ומאפשרת להסיר שיערות רבות יחד, ויש שיאמרו שהחוט מספק את התוצאות המושלמות ביותר. אז באיזו שיטה לבחור? ובכן, בנוסף ליתרונות, אסור לשכוח גם את החסרונות.
עם שעווה, לא ממש נדיר לחוות תקלות לא נעימות שמשאירות אותנו עם גבות מוזרות למשך כמה שבועות. עם הפינצטה, הטיפול יכול להימשך הרבה יותר זמן משציפינו. עם חוט, הכאב יכול להיות בלתי נסבל. בשורה התחתונה – הבחירה כאן היא אישית, כל אחד צריך לבחור את שיטת עיצוב הגבות שעובדת לו ומתאימה לתקציב שלו.

בסרטון הבא מאתר YouTube תוכלו לראות טיפים איך לעצב גבות גברים (קרדיט – The List Show TV):

כמה זמן דורש הטיפול וכמה הוא כואב?

הפנים הם אזור מאוד רגיש בגוף שלנו, ובגלל זה טיפולים אסתטיים כמו מריטת גבות עשויים לגרור כאבים וחוסר נוחות ברמה מסויימת. רמת הכאב משתנה בין גבר לגבר, אבל בכל מקרה, אם תבחרו לבצע טיפולי סידור גבות לגברים בבני ברק באזור שקרוב אליכם – כל הסיפור הזה יקח בערך חצי שעה, וזה כולל את הדרך הלוך וחזור.
אם התחלתם את הטיפולים ואתם סובלים מכאבים, בהחלט שווה לנסות שיטה אחרת לעיצוב גבות לגבר ולראות אם השיטה הזו גוררת פחות אי נעימות.

דיברנו על האיך, דיברנו על הלמה – עכשיו בואו נדבר על הכמה. לפניך טבלת מחירים שמשקפת את המחירים הממוצעים בקרב קוסמטיקאיות ומכוני יופי באזור בני ברק המציעים טיפולי סידור גבות לגברים.

סידור ועיצוב גבות לגברים – טבלת טווחי מחירים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידר גבות אצל ספר 24-33 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 12-38 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 17-49 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 365-470 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 38-57 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 643-873 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 442-502 ₪

ט.ל.ח – אין לראות בטבלה זו כהתחייבות למתן טיפולי סידור גבות לגברים באזור בני ברק במחיר כזה או אחר. הטבלה נועדה להציג את העלות המשוערת של טיפולי עיצוב גבות לגבר ואין להתייחס אליה כהצעת מחיר לטיפולים מסוג זה.

כמו שראיתם אנחנו מאוד אוהבים סרטוני הדרכה מאתר YouTube, הינה עוד סרטון חובה לצפיה של BluMaan:

רגע לפני שנסיים, רצינו לעזור לך לבחור את המקום שבו תבצע את סידור הגבות שלך בצורה הכי נוחה שיש. בגלל שמדובר בטיפולים שמתבצעים באופן קבוע, בכל כמה שבועות או בכל כמה חודשים, תרצו למצוא מקום שנמצא קרוב לבית או לעבודה שלכם – והמפה של בני ברק שנמצאת ממש כאן למטה תאפשר לכם לעשות את זה!

קישור למפה: בני ברק – עיצוב גבות לגברים