מסדרים את הגבות – עיצוב גבות לגברים באזור שפרעם

עיצוב גבות באזור שפרעם

תמו הימים של תלישת הגבות שלנו עם הפינצטה הישנה שמצאנו במגירה שכוחת אל – הגיע הזמן לתת למקצועניות והמקצוענים לעשות את שלהם. אנחנו כבר בשנת 2020, גם גברים באזור שפרעם עושים עיצוב גבות מקצועי. אז כמה זה עולה ואיך הטיפול נראה? על זה בדיוק נדבר במאמר הבא.

עיצוב גבות לגברים – איך עושים את זה?

הגבות שלך צריכות סידור? מחפש איך לעשות עיצוב גבות לגברים באזור שפרעם? ובכן, למזלך היום יש לא מעט אופציות לעיצוב גבות בכל רחבי הארץ, גם לגברים וגם לנשים.
בין אם תבחר במגע הקסם של הפינצטה, ביעילות והדיוק חסרי הפשרות של החוט, או ביעילות המנצחת של השעווה – בזמן קצר, תוכל להפוך גם את הגבות שלך, מבולגנות ועבותות ככל שיהיו, למסודרות, נקיות ויפות.

בתוכנית The List Show TV מתוך אתר YouTube תוכל לראות איך מסדרים נכון גבות לגברים:

כמה זמן דורש הטיפול וכמה הוא כואב?

סידור גבות הוא טיפול דיי פשוט, וכמו שכבר אמרנו יש שלוש שיטות בהן תוכלו להשתמש כדי לעצב את הגבות שלכם. לא משנה אם תבחרו בסידור גבות בפינצטה, שעווה או הסרת שיער בחוט, הטיפול ימשך כמה דקות בלבד, רבע שעה גג. רמת אי הנוחות שתתלווה לטיפול תלויה בשיטה שבה תבחרו וגם ברמת הרגישות שלכם באופן כללי ושל עור הפנים שלכם בפרט.
בסופו של דבר, אין שיטה אחת לעיצוב גבות לגברים שאפשר לומר שהיא הטובה ביותר – זה תלוי בהעדפה האישית של כל אחד ומה שמרגיש לו יותר בנוח. אם כואב לכם לסדר את הגבות בשיטה מסויימת, שווה לנסות שיטה אחרת ולבדוק האם היא יותר נעימה ונוחה עבורכם.

מה חשבת, שנשלח אותך לבדוק באתר אחר כמה עולה לעשות סידור גבות לגברים בשפרעם? במיוחד בשבילכם בדקנו את מחירי הטיפולים השונים במספר מקומות ובנינו טבלה שמציגה את טווח המחירים של טיפולי עיצוב גבות לגבר. אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים עצמאית ולהשתמש בטבלה שלנו רק כמעין "מצפן" שיעזור לכם לוודא שקיבלתם מחיר הוגן.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 40-62 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 16-44 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 24-37 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 396-466 ₪
סידר גבות אצל ספר 23-37 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 627-818 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 418-541 ₪

ט.ל.ח – הטבלה להמחשה בלבד. ייתכן כי המחירים המצויינים על ידינו אינם משקפים את טווח המחירים המלא בשוק ואין לראות את הנכתב בטבלה זו כהצעת מחיר רשמית או הצהרה על מחיר כזה או אחר.

מה אתם אומרים על לעשות את זה לבד בבית? קבלו הדרכה של BluMaan מאתר YouTube:

עכשיו כל מה שנשאר לך הוא לבחור איפה לבצע את הטיפולים שלך. מן הסתם, אתה לא רוצה לנסוע שעה לכל כיוון רק בשביל טיפול קצר, אז הכנסנו כאן מפה של שפרעם שתאפשר לך לבחור את המקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע כדי לעצב ולסדר את הגבות שלך, ולדאוג שהן נראות הכי טוב שהן יכולות להיראות.

קישור למפה: עיצוב גבות לגברים – שפרעם