מסדרים את הגבות – עיצוב גבות לגברים באזור צפת

עיצוב גבות באזור צפת

לא עוד כאב מיותר. לא עוד גבות מבולגנות. לא עוד מראה מרושל!
עיצוב גבות אצל קוסמטיקאי או קוסמטיקאית באזור צפת יספק לך מראה נקי, אסתטי ואלגנטי שלא מוריד את רמת הגבריות שלך אפילו לא במילימטר. היום נדבר על כל מה שאתה צריך לדעת כדי לסדר לעצמך את הגבות בצורה איכותית ומשתלמת.

עיצוב גבות לגברים – איך עושים את זה?

עיצוב גבות לגברים באזור צפת יאפשר לך להנות מגבות הרבה יותר מסודרות, עם מסגרת מדוייקת ומראה אסתטי. את עיצוב הגבות שלך תוכל לבצע באמצעות שיטות שונות, ביניהן תלישת גבות בפינצטה המוכרת והאהובה, הסרת גבות באמצעות החוט היעיל והמדוייק, או עיצוב המסגרת עם השעווה האפקטיבית והמהירה.
אז… במה לבחור? ההמלצה שלנו היא לנסות את כל אחת מהשיטות האלו ולבחור את זו שגורמת לרמה הנמוכה ביותר של אי נוחות ומספקת את התוצאות הטובות ביותר, וכמובן את זו שגם מתאימה לתקציב שלכם.

באתר YouTube קיימים הרבה מדריכים איך לעצב גבות של גברים, תוכלו גם לראות זאת בסרטון של The List Show TV:

סידור גבות לגברים – לא מה שחשבתם

סידור גבות הוא טיפול דיי פשוט, וכמו שכבר אמרנו יש שלוש שיטות בהן תוכלו להשתמש כדי לעצב את הגבות שלכם. לא משנה אם תבחרו בסידור גבות בפינצטה, שעווה או הסרת שיער בחוט, הטיפול ימשך כמה דקות בלבד, רבע שעה גג. רמת אי הנוחות שתתלווה לטיפול תלויה בשיטה שבה תבחרו וגם ברמת הרגישות שלכם באופן כללי ושל עור הפנים שלכם בפרט.
בסופו של דבר, אין שיטה אחת לעיצוב גבות לגברים שאפשר לומר שהיא הטובה ביותר – זה תלוי בהעדפה האישית של כל אחד ומה שמרגיש לו יותר בנוח. אם כואב לכם לסדר את הגבות בשיטה מסויימת, שווה לנסות שיטה אחרת ולבדוק האם היא יותר נעימה ונוחה עבורכם.

עכשיו, בואו נדבר על הנושא שמעניין את כולנו – כמה עולה לעשות עיצוב גבות לגברים? באזור צפת תמצאו לא מעט אפשרויות לטיפולי סידור גבות, החל מקוסמטיקאיות מתחילות שיגיעו אליכם עד הבית, ועד מכוני יופי מפונפנים וותיקים אליהם תצטרכו לקבוע תור שבועיים מראש. השתמשו בטבלת המחירים שלנו כדי לקבל החלטה חכמה יותר!

סידור ועיצוב גבות לגברים – טבלת טווחי מחירים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 403-501 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 654-825 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 20-49 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 16-32 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 41-50 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 390-547 ₪
סידר גבות אצל ספר 20-37 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו מיועדת להמחיש את טווח המחירים המשוער של טיפולי עיצוב גבות לגברים באיזור צפת. למרות שהנתונים בטבלה אמורים לשקף את המחירים המוצעים על ידי רבים ממכוני היופי ומהקוסמטיקאיות המקצועיות, יתכן שתקבלו הצעות מחיר שגבוהות או נמוכות מטווח המחירים המצויין בטבלה.

מה אתם אומרים על לעשות את זה לבד בבית? קבלו הדרכה של BluMaan מאתר YouTube:

רגע לפני שנסיים, רצינו לעזור לך לבחור את המקום שבו תבצע את סידור הגבות שלך בצורה הכי נוחה שיש. בגלל שמדובר בטיפולים שמתבצעים באופן קבוע, בכל כמה שבועות או בכל כמה חודשים, תרצו למצוא מקום שנמצא קרוב לבית או לעבודה שלכם – והמפה של צפת שנמצאת ממש כאן למטה תאפשר לכם לעשות את זה!

קישור למפה: עיצוב גבות לגברים – צפת