מסדרים את הגבות – עיצוב גבות לגברים באזור אשדוד

עיצוב גבות באזור אשדוד

לא עוד כאב מיותר. לא עוד גבות מבולגנות. לא עוד מראה מרושל!
עיצוב גבות אצל קוסמטיקאי או קוסמטיקאית באזור אשדוד יספק לך מראה נקי, אסתטי ואלגנטי שלא מוריד את רמת הגבריות שלך אפילו לא במילימטר. היום נדבר על כל מה שאתה צריך לדעת כדי לסדר לעצמך את הגבות בצורה איכותית ומשתלמת.

באילו שיטות משתמשים כדי לסדר גבות לגבר?

הגבות שלך צריכות סידור? מחפש איך לעשות עיצוב גבות לגברים באזור אשדוד? ובכן, למזלך היום יש לא מעט אופציות לעיצוב גבות בכל רחבי הארץ, גם לגברים וגם לנשים.
בין אם תבחר במגע הקסם של הפינצטה, ביעילות והדיוק חסרי הפשרות של החוט, או ביעילות המנצחת של השעווה – בזמן קצר, תוכל להפוך גם את הגבות שלך, מבולגנות ועבותות ככל שיהיו, למסודרות, נקיות ויפות.

באתר YouTube קיימים הרבה מדריכים איך לעצב גבות של גברים, תוכלו גם לראות זאת בסרטון של The List Show TV:

כמה דקות וסיימנו – כך נראה טיפול סידור גבות

אם אתה רוצה להתחיל טיפולי סידור גבות לגברים באזור אשדוד, אבל חושש מהכאב שילווה את הטיפול או את הזמן שהטיפול ידרוש – יש לנו חדשות טובות. עיצוב גבות הוא טיפול מהיר מאוד, בעיקר אם מטפלת בך מקצוענית. מקסימום 15 דקות ואתה בחוץ, לא משנה כמה הגבות שלך מבולגנות. ומבחינת הכאב? הוא עשוי להופיע, אבל הוא בדרך כלל ממש לא נורא.

עכשיו, בואו נדבר על הנושא שמעניין את כולנו – כמה עולה לעשות עיצוב גבות לגברים? באזור אשדוד תמצאו לא מעט אפשרויות לטיפולי סידור גבות, החל מקוסמטיקאיות מתחילות שיגיעו אליכם עד הבית, ועד מכוני יופי מפונפנים וותיקים אליהם תצטרכו לקבוע תור שבועיים מראש. השתמשו בטבלת המחירים שלנו כדי לקבל החלטה חכמה יותר!

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידור גבות בעזרת חוט 20-47 ₪
סידר גבות אצל ספר 23-30 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 44-61 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 12-40 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 357-467 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 447-508 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 670-831 ₪

ט.ל.ח – אין לראות בטבלה זו כהתחייבות למתן טיפולי סידור גבות לגברים באזור אשדוד במחיר כזה או אחר. הטבלה נועדה להציג את העלות המשוערת של טיפולי עיצוב גבות לגבר ואין להתייחס אליה כהצעת מחיר לטיפולים מסוג זה.

רוצים לעצב גבות לבד בבית? הינה סרטון הדרכה נוסף מ YouTube איך לעשות את זה נכון (קרדיט – BluMaan):

רגע לפני שנסיים, רצינו לעזור לך לבחור את המקום שבו תבצע את סידור הגבות שלך בצורה הכי נוחה שיש. בגלל שמדובר בטיפולים שמתבצעים באופן קבוע, בכל כמה שבועות או בכל כמה חודשים, תרצו למצוא מקום שנמצא קרוב לבית או לעבודה שלכם – והמפה של אשדוד שנמצאת ממש כאן למטה תאפשר לכם לעשות את זה!

קישור למפה: אשדוד – עיצוב גבות לגברים