מסדרים את הגבות – עיצוב גבות לגברים באזור נתניה

עיצוב גבות באזור נתניה

כמה עולה סידור גבות לגברים בסביבת נתניה? איך עובד הטיפול עצמו ועד כמה זה באמת כואב? כל כמה זמן גברים צריכים לסדר את הגבות? כל השאלות האלו חשובות למי שגר באזור נתניה ורוצה לעצב את הגבות שלו באופן מקצועי, ואנחנו החלטנו למצוא לכם תשובות.

איך עושים עיצוב גבות לגברים?

אז… סידור גבות – בואו נדבר על זה! גם אצל גברים, כמו אצל נשים, שלוש השיטות הפופולריות וכנראה שגם המוצלחות ביותר לעיצוב גבות הן פינצטה, חוט, ושעווה. שלושת השיטות האלו יעילות למדי בסידור ועיצוב גבות, כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה (כמובן גם הלייזר אם אתם רוצים לטווח ארוך).
אם אתם רוצים לעשות טיפולי עיצוב גבות באזור נתניה ומתלבטים באיזו שיטה לבחור, ההמלצה שלנו היא להתנסות בעצמכם ולבחור בזו שמרגישה לכם הכי טוב ומספקת עבורכם את התוצאות הכי טובות.

בסרטון הבא מאתר YouTube תוכלו לראות טיפים איך לעצב גבות גברים (קרדיט – The List Show TV):

כמה דקות וסיימנו – כך נראה טיפול סידור גבות

אם אתה רוצה להתחיל טיפולי סידור גבות לגברים באזור נתניה, אבל חושש מהכאב שילווה את הטיפול או את הזמן שהטיפול ידרוש – יש לנו חדשות טובות. עיצוב גבות הוא טיפול מהיר מאוד, בעיקר אם מטפלת בך מקצוענית. מקסימום 15 דקות ואתה בחוץ, לא משנה כמה הגבות שלך מבולגנות. ומבחינת הכאב? הוא עשוי להופיע, אבל הוא בדרך כלל ממש לא נורא.

טיפולי סידור גבות לגברים הם כמובן לא בחינם, וגם למחיר יש משקל בבחירת השיטה שבה תעצב את הגבות שלך. הטבלה שלנו כוללת את המחירים המשוערים של עיצוב גבות לגברים בנתניה והסביבה והיא תעזור לך להבין את טווח המחירים של הטיפולים השונים ולקבל החלטה חכמה יותר.

סידור ועיצוב גבות לגברים – טבלת טווחי מחירים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 44-51 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 649-859 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 18-41 ₪
סידר גבות אצל ספר 23-39 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 376-520 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 425-542 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 15-45 ₪

ט.ל.ח – אין לראות בטבלה זו כהתחייבות למתן טיפולי סידור גבות לגברים באזור נתניה במחיר כזה או אחר. הטבלה נועדה להציג את העלות המשוערת של טיפולי עיצוב גבות לגבר ואין להתייחס אליה כהצעת מחיר לטיפולים מסוג זה.

מה אתם אומרים על לעשות את זה לבד בבית? קבלו הדרכה של BluMaan מאתר YouTube:

יש יותר ממקום אחד שעושה עיצוב גבות לגברים באזור נתניה. בעזרת המפה שלנו, תוכלו לבחור את המקום שמתאים לכם בצורה הטובה ביותר מבחינת המרחק מהעבודה או הבית, ככה שגם אם תצטרכו לחזור לטיפולים בכל שבועיים לא תיאלצו לבזבז זמן מיותר על נסיעות.

קישור למפה: נתניה – עיצוב גבות לגברים