מה זה מכשיר לייזר סופרנו? סיקור

מה זה מכשיר לייזר סופרנו?

מכשיר לייזר סופרנו (Soprano) נחשב לאחד המכשירים הטובים ביותר לטיפולי הסרת שיער בלייזר. הסופרנו מספק תוצאות מצוינות ותופעות לוואי מינימליות, וזהו אחד הטיפולים הנוחים יותר וכואבים פחות עבור קהל מסירי השיער. על מכשיר הסופרנו ויתרונותיו, במאמר שלפניכם.

למה לייזר סופרנו יותר טוב? (דעה)

הסבר טכני על אורכי גל, יחידות מדידה ושמות טכנולוגיות לייזר שונות לא יאמרו דבר לרוב המוחלט של האנשים, לכן נסביר זאת בשפת התוצאות, המובנת לכל: שימוש במכונת לייזר סופרנו מאפשר הסרת שיער מהירה גם לשטחי עור גדולים, בשל יכולת לפזר את האנרגיה בצורה שווה לאורך כל גל האור המוקרן על הגוף. התוצאה, מעבר לטיפול מהיר, היא פגיעה מינימאלית בעור וצמצום הופעת תופעות הלוואי האפשריות. יתרון נוסף ומשמעותי של מכשיר הסופרנו הוא היכולת לבצע הסרת שיער גם מעור שזוף או כהה (לפי הנתונים ברשת, אך יש לוודא מול מכוני הסרת שיער או באתר החברה), שהיא בלתי אפשרית או מסוכנת במרבית מכשירי הלייזר.

התאמת מערכת הסופרנו לעור שלך – המלצות

לפני  כל טיפול הסרת שיער בלייזר, בכל סוגי המכשירים כולל הסרת שיער בלייזר סופרנו, צריך להתבצע אבחון מדוקדק של גוון העור, כדי להתאים את אורכי גלי האור לעור ולשיער וכדי להבטיח פגיעה מינימלית בעור. למכשיר לייזר סופרנו 6 סוגי תוכניות פעולה שונות המאפשרות התאמה מלאה של אורכי הגל לגוון העור. (נתונים אלה לפי סיקור המוצר)

הבונוס של הסרת שיער בלייזר סופרנו – לפי מקורות ברשת.

מכשיר סופרנו מאפשר הסרת שיער בטכנולוגיה נוספת: SHR. לייזר סופרנו  xl, או לייזר סופרנו shr מפעיל פעימות אור כפולות – הראשונה ארוכה ומחממת את הרקמות השונות והשניה קצרה והורסת את זקיקי השיער. מכשיר לייזר סופרנו  מצויד במערכת מובנית לקירור העור, כך שהטיפול יכול להיות מהיר יותר וללא כאבים כמעט, על ידי קירור העור לפני הקרנת קרני הלייזר החמות על השערה.

כל המידע במקום אחד

  • בשימוש בלייזר סופרנו יש הרבה פחות תופעות לוואי כמו שינויי פיגמנטציה וכוויות.
  • ברוב המקרים מספיקים 6-7 טיפולים בלייזר סופרנו כדי להשיג 95% מהמקסימום האפשרי.
  • הטיפולים בסופרנו צריכים להתבצע בהפרש של כמה שבועות בין טיפול לטיפול, בהתאם לאזור המטופל.
  • כל טיפול בסופרנו נמשך כ-45 דקות בלבד הודות לטכנולוגיה הייחודית ולעוצמת קרני הלייזר של הסופרנו.
  • הטיפולים בלייזר סופרנו אינם כואבים
  • לייזר סופרנו מבטיח תוצאות לטווח ארוך.

הבהרה:

כתבה זו היא סיקור בלבד ואין לאתר זה שום קשר עם המכשיר המדובר.

כמו כן הנתונים יכולים להשתנות, יש להתעדכן מול המפיצים או מול היצרן של המכשיר.