למה כדאי להסיר שיער ברגליים עם לייזר?

למה כדאי להסיר שיער ברגליים עם לייזר? השיטה היעילה ביותר להסרת שיער לטווח ארוך.

הרגליים שלנו הן אחד האיברים הבולטים ביותר בגופינו וידוע שרגליים יפות וחלקות הן דבר מושך להפליא. בשל סיבה זו ומכיוון שאנו חיים בחברה שמקדשת יופי ובין היתר עור חלק – שמה נעשה – אינו מגיע אלינו באופן טבעי, עלינו להסיר שיער ברגליים.

את הרגליים החלקות ניתן לראות מכל עבר – בפרסומות, באינטרנט, בטלוויזיה וכמובן – ברחובות העיר. אשה שלא מסירה שיערות ברגליים נחשבת לאשה מוזנחת שאינה מודעת לעצמה, אשה כזו לא תזכה להצלחה עם בני המין הגברי. המילים הללו קשות אך הן אמת לאמיתה.

העיסוק בהסרת שיער ברגליים מתחיל כבר בגיל צעיר

העיסוק בהסרת שיער ברגליים מתבצע בעיקר על ידי נשים ומתחיל בגילאים צעירים – כבר בסביבות גיל 12, הגיל בו צעירות רבות מקבלות מחזור ומגלות את מיניותן. בגילאים אלו מתחילות הילדות לשאול שאלות בנוגע להסרת שיער וכמובן – נעזרות באינטרנט, בפורומים וברשתות חברתיות כדי לדלות מידע – האפשרות לקבל את כל המידע באינטרנט מהווה יתרון גדול, חישבו על כך – רק לפני 2 עשורים – בשנות ה-90 היו הצעירות צריכות להתאמץ יותר כדי לקבל מידע ובין היתר לפנות אל האימהות שלהן שלא הרגישו כל כך נוח להתעסק בנושא בגיל כל כך צעיר. בשורה תחתונה – בניגוד לדעות השליליות בנוגע לשימוש של הצעירים באינטרנט, יש יתרונות רבים למדיה המפותחת שלנו.

בתחילת הדרך משתמשות רוב הצעירות בדרכים הישנות והמוכרות ומסירות שיער בשעווה, באמצעות סכין גילוח ובעזרת קרמים ומבינות שמדובר על שעבוד ושאם הן ימשיכו להיעזר בשיטות הללו יהיה עליהן לבצע הסרת שיער ברגליים במשך כל חייהן כך שהאפשרויות המתקדמות קורצות לרבות.

המפגש עם הלייזר – להצטרף לעולם הלייזר רק מגיל 17

הסרת שיער בלייזר היא שיטה יעילה ופופולארית בקרב נשים רבות, שכן טיפולי הלייזר יכולים להסיר עד כ-90% מהשיער המיותר כאשר השיער שנותר הופך להרבה יותר דליל. הבנות הצעירות שנולדו לעולם של הסרת שיער ומאסו בשיטות הישנות שאינן יעילות מגלות עניין רב בשיטה המתקדמת ומתבוננות באחיותיהן הבוגרות, בנשים שנמצאות סביבן וכמובן – בשפע הפרסומות. חשוב לדעת שלא מומלץ לבצע את הטיפול בגיל 12 משום שבגיל זה ההורמונים עוד לא התייצבו והטיפול עלול להכשל, לכן מומלץ להמתין ולבצע את הטיפול בגיל 17 או ליתר דיוק – להמתין כשלוש  עד ארבע שנים מהיום בו הצעירה קיבלה מחזור. כמובן, שבגילאים מאוחרים יותר מומלץ לבצע הסרת שיער באמצעות לייזר וליהנות מעתיד נקי משיערות ושחרור מדאגות.