כמה עולה הסרת שיער בלייזר לגברים

כן כן, שמעת נכון – הסרת שיער בלייזר היא כבר מזמן לא טיפול שמיועד רק למין היפה.

היום גם אתה יכול לקבל טיפולי לייזר שיסירו את השיער המיותר שלך ויספקו לך עור חלק ויפהפה. אבל האם טיפולי לייזר לגברים עולים כמו הטיפולים לנשים? כמה תצטרך לשלם על הסרת השיער שלך?

הסרת שיער לגברים

בלייזר גברים משלמים יותר

אל תדאג, זו ממש לא אפליה נגד גברים, ואתה לא הולך לשלם יותר מחברה שלך על אותו הטיפול בדיוק. העניין הוא שכנראה שתצטרך יותר טיפולים מאשר חברה שלך, ואם זה מה שיקרה – תצטרך להוציא יותר כסף מהארנק.

בוא ניקח למשל טיפול כמו הסרת שיער בלייזר מהגב. לגבר הממוצע יהיו שיערות עבות יותר בגב מאשר לאישה. בנוסף לגוון השיערות, גם צפיפות השיערות של גברים, באופן כללי, גבוהה יותר משל נשים.

בהתחשב בכך שמספר הטיפולים מושפע בצורה ישירה מגוון השיערות וצפיפותן – בממוצע גברים יאלצו לבצע מספר גבוה יותר של טיפולים על מנת לקבל את התוצאה הרצויה.

הסרת שיער בלייזר מתומחרת פר טיפול או בתוכנית הכוללת מספר טיפולים מוגדר מראש, כאשר המספר הזה עומד על 10-12 טיפולים ברוב תוכניות הסרת השיער לנשים. 

אם יש לך כמות שיערות רצינית, שיערות כהות וצמיחה צפופה ומהירה – כמות הטיפולים שתצטרך לא תהיה זהה לזו שהאישה הממוצעת צריכה. בגלל זה תצטרך להוסיף טיפולים נוספים, שעליהם כמובן תצטרך לשלם. 

גלו כמה אתם הולכים לשלם על הסרת השיער שלכם

רוב הנשים כבר יודעות פחות או יותר מה הם המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר, אבל מעטים הגברים שיודעים כמה הטיפול הזה אמור לעלות.

רובם המוחץ של הגברים לא מכירים את התחום הזה כמעט בכלל ומבחינתם לא מדובר באופציה רלוונטית.

אז אם חשבת על טיפולי לייזר ולא היה לך מושג מאיפה להתחיל, לדעת כמה טיפולי לייזר לגברים עולים זו נקודת התחלה לא רעה.

הסרת שיער מהבטן

אחד הטיפולים הכי נפוצים בתחום הלייזר הוא הסרת שיער מהבטן. בטן חלקה זה אומר להוריד חולצה בלי לחשוב פעמיים וזה אומר להרגיש נקי ואסתטי –  בדיוק מה שהמון גברים מחפשים.

תוכנית טיפולים של הסרת שיער מהבטן לגברים תעלה לך ברוב מכוני הסרת השיער בין 2,400-3,000 שקלים. אם בטן נטולת שיער זה גם החלום שלך, עכשיו אתה יודע שזה עולה בערך כמו טלפון חדש – השקעה שווה, לא? 

הסרת שיער מהחזה

עוד טיפול שפופולארי מאוד בקרב גברים. תוכנית טיפולים של הסרת שיער בלייזר מהחזה לגברים תעלה לך בדרך כלל בין 2,600-3,300 שקלים.

הסרת שיער לכל הגוף

אם שיער זה ממש לא הקטע שלך והדבר שהכי היית רוצה זה להעלים אותו לחלוטין בכל אזורי הגוף, זה לגמרי אפשרי. המחיר של תוכנית טיפולים כזו נע בין 13,000-15,000 שקלים.

חשוב להתייעץ עם רופא לפני שמתחילים כל טיפול הסרת שיער. כותב הכתבה אינו רופא ויש לראות בתוכן הכתבה כמידע אינפורמטיבי בלבד.