כמה עולה הסרת שיער בלייזר בבית השחי

במדינה קיצית כמו שלנו, גופיות ושמלות קלילות הן פריטי לבוש נפוצים במיוחד, בעיקר בגלל העובדה שהם מאפשרים לנו לא להתבשל בשמש. אבל לא משנה כמה נאהב שמלות וגופיות, יש בעיה אחת שאי אפשר להתעלם ממנה – בגדים כאלו חושפים את בית השחי שלנו 24/7.

עבור רובנו, האפשרויות הברורות הן גילוח של בית השחי או הסרת שיער בשעווה בבית השחי. אבל למה לא ללכת על פתרון טוב יותר? פתרון שמאפשר לנו להשאיר מאחור את הדאגה שלנו לגבי הנראות של בית השחי לאורך זמן?

הסרת שיער בלייזר בבית השחי היא הפתרון המושלם לבעיה הכה מעצבנת הזו. אז כמה עולה הסרת שיער בלייזר בבית השחי, והאם הטיפול מזיק?

מה העלות של טיפולי הסרת שיער בבית השחי?

כתבנו הרבה על מחירים של הסרת שיער בלייזר באזורים השונים בגוף, אבל הפעם נתמקד במחיר טיפולי לייזר לבית השחי.

על פי ההערכות שלנו, טווח המחירים של סדרה בת 12 טיפולים להסרת שיער מבית השחי נע בין 800-1100 שקלים.

נכון, אולי זה נשמע הרבה ביחס לאלטרנטיבות כמו שעווה וגילוח. אבל אם לוקחים בחשבון את המחיר של טיפולים אלו לאורך זמן, ובנוסף את הזמן שהטיפולים אלו גוזלים מחירי טיפולי הלייזר בבית השחי כבר לא נראים גבוהים כל כך.

הסרת שיער בבית שחי באמצעות טיפולי לייזר מספקת בית שחי חלק לאורך זמן בתוך מספר טיפולים קצרים, ובקיצור – להכניס את סכיני הגילוח ורצועות השעווה עמוק לארון.

הטיפול מתבצע על ידי צריבת זקיקי השערה בעזרת גלי אור חזקים המותאמים לסוג העור ורגישותו. האנרגיה של גלי האור נקלטת במלנין ופוגעת בכלי הדם במטרה שיפסיקו להזין את זקיקי השיערה, וכך נעצרת צמיחת השערות.

אגב, יש אפשרות להוזיל את מחירי הטיפולים באמצעות סבסוד של קופות החולים, ותוכלו ללמוד עוד על הנושא כאן.

האם לייזר היא השיטה הטובה ביותר להסרת שיער בבית שחי?

על הסרת השיער בבית השחי כתבנו כתבה מורחבת שבה דיברנו על כל השיטות השונות, וחשוב לומר שאין שיטה אחת שתהיה הכי טובה לכולם וכולן.

השאלה המרכזית שיש לגברים ונשים שרוצים לבצע טיפולי לייזר, היא  לצד היעילות הגבוהה, יש לטיפולי הסרת השיער בלייזר בבית השחי סכנות?

באופן עקרוני, אפשר לומר שלהסרת השיער בלייזר אין סכנות משמעותיות, ושלכל שיטה יש יתרונות וחסרונות וגם סיכונים מסויימים.

בשורה התחתונה, כמו שעם סכין אפשר להיחתך – גם בלייזר קיים סיכוי נמוך לכוויה זמנית בעור או לנזקי עור אחרים.


שלבו בין טיפולי הסרת שיער בלייזר לבית השחי ולמפשעות

אחד הטיפולים שנוהגים לשלב עם הסרת השיער בבית השחי היא הסרת השיער מהמפשעות.
לאור העובדה ששני האזורים האלו קטנים ומרוחקים אחד מהשני, אפשר לבצע את הטיפולים במקביל ובנוחות רבה.

המידע שנכתב באתר זה נועד לעזור לך למצוא את השיטה שהכי מתאימה לך, אבל אנחנו לא רופאים ולא מומחים להסרת שיער. לפני שמתחילים טיפולי הסרת שיער בלייזר או בכל שיטה אחרת, חשוב להתייעץ עם הרופא המטפל.