כל מה שרציתם לדעת על עיצוב גבות באזור רחובות, סידור גבות לגבר המודרני

עיצוב גבות באזור רחובות

גבר, הגיע הזמן לסדר את הגבות. כן כן, בדיוק מה ששמעת, סידור ועיצוב גבות הוא כבר ממש לא טיפול אסתטי נשי ששמור למין היפה בלבד, והיום גם גברים מכל רחבי הארץ מעצבים את הגבות שלהם כדי שיראו מסודרות ואסתטיות. אז איך זה עובד וכמה זה עולה? כל התשובות בפנים.

באילו שיטות משתמשים כדי לסדר גבות לגבר?

עיצוב גבות לגברים באזור רחובות יאפשר לך להנות מגבות הרבה יותר מסודרות, עם מסגרת מדוייקת ומראה אסתטי. את עיצוב הגבות שלך תוכל לבצע באמצעות שיטות שונות, ביניהן תלישת גבות בפינצטה המוכרת והאהובה, הסרת גבות באמצעות החוט היעיל והמדוייק, או עיצוב המסגרת עם השעווה האפקטיבית והמהירה.
אז… במה לבחור? ההמלצה שלנו היא לנסות את כל אחת מהשיטות האלו ולבחור את זו שגורמת לרמה הנמוכה ביותר של אי נוחות ומספקת את התוצאות הטובות ביותר, וכמובן את זו שגם מתאימה לתקציב שלכם.

בסרטון הבא מאתר YouTube תוכלו לראות טיפים איך לעצב גבות גברים (קרדיט – The List Show TV):

כמה זמן דורש הטיפול וכמה הוא כואב?

בין אם תבחרו בפינצטה, בחוט או בשעווה, טיפול סידור הגבות שלכם צפוי לארוך בין 5 ל-10 דקות בלבד. למרות שהטיפול עשוי לכאוב, בעיקר אם תבחרו בשיטת החוט, הטיפול יהיה מהיר כל כך שרוב הסיכויים שפשוט תשכחו מכל הסיפור כבר חצי שעה אחרי הטיפול – ותישארו עם התוצאות המעולות.

דיברנו על האיך, דיברנו על הלמה – עכשיו בואו נדבר על הכמה. לפניך טבלת מחירים שמשקפת את המחירים הממוצעים בקרב קוסמטיקאיות ומכוני יופי באזור רחובות המציעים טיפולי סידור גבות לגברים.

טבלת הערכת מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידר גבות אצל ספר 20-35 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 19-39 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 41-63 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 367-458 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 705-873 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 417-533 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 16-43 ₪

ט.ל.ח – המטרה של טבלה זו היא להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי סידור גבות לגברים ברחובות. ייתכן שהמחירים המצויינים בטבלה אינם מעודכנים או שאינם מדוייקים, אנו עושים את מיטב יכולתנו כדי להציג עבורכם, הקוראים, את הנתונים המדוייקים ביותר, אך יש לקחת את הנכתב בטבלה בעירבון מוגבל.

רוצים לעצב גבות לבד בבית? הינה סרטון הדרכה נוסף מ YouTube איך לעשות את זה נכון (קרדיט – BluMaan):

רגע לפני שנסיים, רצינו לעזור לך לבחור את המקום שבו תבצע את סידור הגבות שלך בצורה הכי נוחה שיש. בגלל שמדובר בטיפולים שמתבצעים באופן קבוע, בכל כמה שבועות או בכל כמה חודשים, תרצו למצוא מקום שנמצא קרוב לבית או לעבודה שלכם – והמפה של רחובות שנמצאת ממש כאן למטה תאפשר לכם לעשות את זה!

קישור למפה: עיצוב גבות לגברים – רחובות