כל מה שרציתם לדעת על עיצוב גבות באזור כפר סבא, סידור גבות לגבר המודרני

עיצוב גבות באזור כפר סבא

גבר, הגיע הזמן לסדר את הגבות. כן כן, בדיוק מה ששמעת, סידור ועיצוב גבות הוא כבר ממש לא טיפול אסתטי נשי ששמור למין היפה בלבד, והיום גם גברים מכל רחבי הארץ מעצבים את הגבות שלהם כדי שיראו מסודרות ואסתטיות. אז איך זה עובד וכמה זה עולה? כל התשובות בפנים.

איך מתבצע עיצוב גבות לגברים?

הגבות שלך צריכות סידור? מחפש איך לעשות עיצוב גבות לגברים באזור כפר סבא? ובכן, למזלך היום יש לא מעט אופציות לעיצוב גבות בכל רחבי הארץ, גם לגברים וגם לנשים.
בין אם תבחר במגע הקסם של הפינצטה, ביעילות והדיוק חסרי הפשרות של החוט, או ביעילות המנצחת של השעווה – בזמן קצר, תוכל להפוך גם את הגבות שלך, מבולגנות ועבותות ככל שיהיו, למסודרות, נקיות ויפות.

בתוכנית The List Show TV מתוך אתר YouTube תוכל לראות איך מסדרים נכון גבות לגברים:

כמה כואב לסדר גבות ואיך זה עובד?

הפנים הם אזור מאוד רגיש בגוף שלנו, ובגלל זה טיפולים אסתטיים כמו מריטת גבות עשויים לגרור כאבים וחוסר נוחות ברמה מסויימת. רמת הכאב משתנה בין גבר לגבר, אבל בכל מקרה, אם תבחרו לבצע טיפולי סידור גבות לגברים בכפר סבא באזור שקרוב אליכם – כל הסיפור הזה יקח בערך חצי שעה, וזה כולל את הדרך הלוך וחזור.
אם התחלתם את הטיפולים ואתם סובלים מכאבים, בהחלט שווה לנסות שיטה אחרת לעיצוב גבות לגבר ולראות אם השיטה הזו גוררת פחות אי נעימות.

טיפולי סידור גבות לגברים הם כמובן לא בחינם, וגם למחיר יש משקל בבחירת השיטה שבה תעצב את הגבות שלך. הטבלה שלנו כוללת את המחירים המשוערים של עיצוב גבות לגברים בכפר סבא והסביבה והיא תעזור לך להבין את טווח המחירים של הטיפולים השונים ולקבל החלטה חכמה יותר.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 745-896 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 41-61 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 435-523 ₪
סידר גבות אצל ספר 23-35 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 10-36 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 364-462 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 17-46 ₪

ט.ל.ח – הטבלה להמחשה בלבד. ייתכן כי המחירים המצויינים על ידינו אינם משקפים את טווח המחירים המלא בשוק ואין לראות את הנכתב בטבלה זו כהצעת מחיר רשמית או הצהרה על מחיר כזה או אחר.

האם אפשר להשתמש במברת שיניים כדי לסרק שיערות גבות? תראו איך הבחור הזה עושה זאת, סרטון של BluMaan מתוך אתר YouTube:

השלב האחרון בבחירת המקום שבו נבצע את סידור הגבות שלנו הוא המיקום. עיצוב גבות לגברים זה לא כמו טיפולי לייזר – מדובר בטיפולים שעושים בטיפול קבוע ולעיתים קרובות. המפה של כפר סבא שנמצאת ממש כאן למטה תעזור לכם לבדוק לאילו קוסמטיקאיות יהיה לכם נוח להגיע, ואילו מכוני יופי לא רלוונטים מלכתחילה.

קישור למפה: כפר סבא – עיצוב גבות לגברים