כל מה שרציתם לדעת על עיצוב גבות באזור חיפה, סידור גבות לגבר המודרני

עיצוב גבות באזור חיפה

לא עוד כאב מיותר. לא עוד גבות מבולגנות. לא עוד מראה מרושל!
עיצוב גבות אצל קוסמטיקאי או קוסמטיקאית באזור חיפה יספק לך מראה נקי, אסתטי ואלגנטי שלא מוריד את רמת הגבריות שלך אפילו לא במילימטר. היום נדבר על כל מה שאתה צריך לדעת כדי לסדר לעצמך את הגבות בצורה איכותית ומשתלמת.

עיצוב גבות לגברים – איך עושים את זה?

הגבות שלך צריכות סידור? מחפש איך לעשות עיצוב גבות לגברים באזור חיפה? ובכן, למזלך היום יש לא מעט אופציות לעיצוב גבות בכל רחבי הארץ, גם לגברים וגם לנשים.
בין אם תבחר במגע הקסם של הפינצטה, ביעילות והדיוק חסרי הפשרות של החוט, או ביעילות המנצחת של השעווה – בזמן קצר, תוכל להפוך גם את הגבות שלך, מבולגנות ועבותות ככל שיהיו, למסודרות, נקיות ויפות.

מתוך התוכנית The List Show TV שבאתר YouTube תוכלו לראות איך לסדר נכון שיערות בגבות:

סידור גבות לגברים – לא מה שחשבתם

בין אם תבחרו בפינצטה, בחוט או בשעווה, טיפול סידור הגבות שלכם צפוי לארוך בין 5 ל-10 דקות בלבד. למרות שהטיפול עשוי לכאוב, בעיקר אם תבחרו בשיטת החוט, הטיפול יהיה מהיר כל כך שרוב הסיכויים שפשוט תשכחו מכל הסיפור כבר חצי שעה אחרי הטיפול – ותישארו עם התוצאות המעולות.

דיברנו על האיך, דיברנו על הלמה – עכשיו בואו נדבר על הכמה. לפניך טבלת מחירים שמשקפת את המחירים הממוצעים בקרב קוסמטיקאיות ומכוני יופי באזור חיפה המציעים טיפולי סידור גבות לגברים.

סידור ועיצוב גבות לגברים – טבלת טווחי מחירים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 35-54 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 700-807 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 11-39 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 440-535 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 386-506 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 21-42 ₪
סידר גבות אצל ספר 22-34 ₪

ט.ל.ח – המטרה של טבלה זו היא להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי סידור גבות לגברים בחיפה. ייתכן שהמחירים המצויינים בטבלה אינם מעודכנים או שאינם מדוייקים, אנו עושים את מיטב יכולתנו כדי להציג עבורכם, הקוראים, את הנתונים המדוייקים ביותר, אך יש לקחת את הנכתב בטבלה בעירבון מוגבל.

מה אתם אומרים על לעשות את זה לבד בבית? קבלו הדרכה של BluMaan מאתר YouTube:

יש יותר ממקום אחד שעושה עיצוב גבות לגברים באזור חיפה. בעזרת המפה שלנו, תוכלו לבחור את המקום שמתאים לכם בצורה הטובה ביותר מבחינת המרחק מהעבודה או הבית, ככה שגם אם תצטרכו לחזור לטיפולים בכל שבועיים לא תיאלצו לבזבז זמן מיותר על נסיעות.

קישור למפה: חיפה – עיצוב גבות לגברים