כל מה שרציתם לדעת על עיצוב גבות באזור באר יעקוב, סידור גבות לגבר המודרני

עיצוב גבות באזור באר יעקוב

גבר, הגיע הזמן לסדר את הגבות. כן כן, בדיוק מה ששמעת, סידור ועיצוב גבות הוא כבר ממש לא טיפול אסתטי נשי ששמור למין היפה בלבד, והיום גם גברים מכל רחבי הארץ מעצבים את הגבות שלהם כדי שיראו מסודרות ואסתטיות. אז איך זה עובד וכמה זה עולה? כל התשובות בפנים.

עיצוב גבות לגברים – איך עושים את זה?

גברים רבים תוהים האם שיטות עיצוב הגבות בהן נשים משתמשות זמינות גם עבור גברים לדוגמא – לייזר. התשובה היא חד משמעית – כן! היום, רוב הטיפולים האסתטיים המוצעים לנשים מוצעים גם לגברים, וגם מכוני יופי וקוסמטיקאיות באזור באר יעקוב שטיפלו בעבר בנשים בלבד, עושים טיפולי עיצוב גבות עבור גברים.
אז אילו שיטות קיימות לסידור גבות לגברים? ישנם טיפולים שונים שמאפשרים לסדר גבות, ביניהם תלישת השיערות בפינצטה ובשעווה, מריטת השיערות באמצעות חוט, ואפילו הסרת גבות מיותרות לטווח ארוך באמצעות אפילציה.

בסרטון הבא מאתר YouTube תוכלו לראות טיפים איך לעצב גבות גברים (קרדיט – The List Show TV):

כמה דקות וסיימנו – כך נראה טיפול סידור גבות

הפנים הם אזור מאוד רגיש בגוף שלנו, ובגלל זה טיפולים אסתטיים כמו מריטת גבות עשויים לגרור כאבים וחוסר נוחות ברמה מסויימת. רמת הכאב משתנה בין גבר לגבר, אבל בכל מקרה, אם תבחרו לבצע טיפולי סידור גבות לגברים בבאר יעקוב באזור שקרוב אליכם – כל הסיפור הזה יקח בערך חצי שעה, וזה כולל את הדרך הלוך וחזור.
אם התחלתם את הטיפולים ואתם סובלים מכאבים, בהחלט שווה לנסות שיטה אחרת לעיצוב גבות לגבר ולראות אם השיטה הזו גוררת פחות אי נעימות.

מה חשבת, שנשלח אותך לבדוק באתר אחר כמה עולה לעשות סידור גבות לגברים בבאר יעקוב? במיוחד בשבילכם בדקנו את מחירי הטיפולים השונים במספר מקומות ובנינו טבלה שמציגה את טווח המחירים של טיפולי עיצוב גבות לגבר. אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים עצמאית ולהשתמש בטבלה שלנו רק כמעין "מצפן" שיעזור לכם לוודא שקיבלתם מחיר הוגן.

טבלת הערכת מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 10-35 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 18-42 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 636-867 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 42-52 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 407-508 ₪
סידר גבות אצל ספר 21-31 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 383-484 ₪

ט.ל.ח – המטרה של טבלה זו היא להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי סידור גבות לגברים בבאר יעקוב. ייתכן שהמחירים המצויינים בטבלה אינם מעודכנים או שאינם מדוייקים, אנו עושים את מיטב יכולתנו כדי להציג עבורכם, הקוראים, את הנתונים המדוייקים ביותר, אך יש לקחת את הנכתב בטבלה בעירבון מוגבל.

רוצים לעצב גבות לבד בבית? הינה סרטון הדרכה נוסף מ YouTube איך לעשות את זה נכון (קרדיט – BluMaan):

השלב האחרון בבחירת המקום שבו נבצע את סידור הגבות שלנו הוא המיקום. עיצוב גבות לגברים זה לא כמו טיפולי לייזר – מדובר בטיפולים שעושים בטיפול קבוע ולעיתים קרובות. המפה של באר יעקוב שנמצאת ממש כאן למטה תעזור לכם לבדוק לאילו קוסמטיקאיות יהיה לכם נוח להגיע, ואילו מכוני יופי לא רלוונטים מלכתחילה.

קישור למפה: באר יעקוב – עיצוב גבות לגברים