כל מה שרציתם לדעת על עיצוב גבות באזור אור עקיבא, סידור גבות לגבר המודרני

עיצוב גבות באזור אור עקיבא

האם אנחנו, הגברים, נועדנו להסיר לעצמנו את הגבות? האם אין עיצוב גבות לגברים באזור אור עקיבא? ובכן, האמת היא שהעולם התקדם, וסידור גבות הוא כבר ממש לא טיפול שרק נשים עושות. גם אתה רוצה שהגבות שלך יראו מסודרות יותר? נהדר, אנחנו מאחורייך, אז בוא נדבר קצת על איך זה עובד וכמה זה עולה.

איך מתבצע עיצוב גבות לגברים?

הפינצטה מאפשרת לנו לעשות תיקונים בעצמנו בין טיפול לטיפול, השעווה מאוד יעילה ומאפשרת להסיר שיערות רבות יחד, ויש שיאמרו שהחוט מספק את התוצאות המושלמות ביותר. אז באיזו שיטה לבחור? ובכן, בנוסף ליתרונות, אסור לשכוח גם את החסרונות.
עם שעווה, לא ממש נדיר לחוות תקלות לא נעימות שמשאירות אותנו עם גבות מוזרות למשך כמה שבועות. עם הפינצטה, הטיפול יכול להימשך הרבה יותר זמן משציפינו. עם חוט, הכאב יכול להיות בלתי נסבל. בשורה התחתונה – הבחירה כאן היא אישית, כל אחד צריך לבחור את שיטת עיצוב הגבות שעובדת לו ומתאימה לתקציב שלו.

איך מסדרים נכון שערות בגבות? באתר YouTube יש הרבה מדריכים, אחד מהם של The List Show TV:

כמה כואב לסדר גבות ואיך זה עובד?

בין אם תבחרו בפינצטה, בחוט או בשעווה, טיפול סידור הגבות שלכם צפוי לארוך בין 5 ל-10 דקות בלבד. למרות שהטיפול עשוי לכאוב, בעיקר אם תבחרו בשיטת החוט, הטיפול יהיה מהיר כל כך שרוב הסיכויים שפשוט תשכחו מכל הסיפור כבר חצי שעה אחרי הטיפול – ותישארו עם התוצאות המעולות.

אם אתה מעוניין לבצע טיפולי סידור גבות מקצועיים באופן קבוע, תצטרך לקבוע ביקור בכל כמה שבועות – שבועיים-שלושה, או במקרה הטוב בכל חודשיים. לכן, המחיר הוא גם פקטור חשוב, כאשר חיסכון של כמה עשרות שקלים בכל טיפול מצטבר לכדי חיסכון של מאות ואלפי שקלים בטווח הארוך.
אז כמה עולים טיפולי סידור גבות לגברים באיזור אור עקיבא? הציצו בטבלה וגלו!

טבלת הערכת מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 621-860 ₪
סידר גבות אצל ספר 22-37 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 355-506 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 40-54 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 19-36 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 17-38 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 410-520 ₪

ט.ל.ח – אין לראות בטבלה זו כהתחייבות למתן טיפולי סידור גבות לגברים באזור אור עקיבא במחיר כזה או אחר. הטבלה נועדה להציג את העלות המשוערת של טיפולי עיצוב גבות לגבר ואין להתייחס אליה כהצעת מחיר לטיפולים מסוג זה.

כמו שראיתם אנחנו מאוד אוהבים סרטוני הדרכה מאתר YouTube, הינה עוד סרטון חובה לצפיה של BluMaan:

אז איפה עושים סידור גבות לגברים באזור אור עקיבא? בשביל שתוכל למצוא בקלות את המקום שבו יהיה לך הכי נוח לבצע את הטיפולים שלך, הכנסנו כאן למטה מפה. עכשיו, כל מה שנשאר לך זה למצוא ברשת כמה קוסמטיקאיות או מכוני יופי מהאזור שלך ולבדוק באמצעות המפה מי מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע.

קישור למפה: אור עקיבא – עיצוב גבות לגברים