כל מה שצריך לדעת על לייזר nd yag – סיקור

כל מה שצריך לדעת על לייזר nd yag ולא העזתם לשאול

הסרת שיער בלייזר הפכה להליך נפוץ, מוכר וידוע בישראל בעשור האחרון, בעיקר בשל התוצאות הטובות שהוא מבטיח – הסרת שיער לטווח ארוך, ולעיתים לצמיתות. התחום שרוב הציבור אינו מכיר הוא התפלגות מכשירי הלייזר למכשירים שונים, המתמחים בפעולות שונות במעט. לדוגמא: מכשיר אלכסנדריט מסיר שיער בצורה הטובה ביותר מבעלי עור בהיר ושיער כהה. אחד ממכשירי הלייזר המשמשים להסרת שיער הוא לייזר  nd ya, עליו נרחיב במאמר זה.

היתרונות של מכשיר  nd yag


לייזר מסוג  nd yag משחרר גלי לייזר באורכים ממושכים, המאפשרים חדירה עמוקה יותר של קרני הלייזר מצד אחד, ומצד שני האנרגיה שלו משפיעה פחות על תאים אחרים, כמו העור. כלומר, שימוש בלייזר  nd yag מאפשר הרס מהיר ויעיל יותר של זקיקי השיערות ופחות נזק או סכנות לעור ולרקמות האחרות המקיפות את השיערה. כתוצאה מכך, ישנן פחות תופעות לוואי המופיעות לעיתים אחרי טיפולי הסרת שיער בלייזר, כמו אדמומיות יתר של העור, כוויות, בעיות פיגמנטציה וכו'.

איך עובד לייזר  nd yag

לא נלאה אתכם בנתונים טכניים, אך כדאי לדעת שלייזר  nd yag עובד על תדירות כפולה של גלי לייזר ולכן יעילותו בהסרת השיער גדולה יותר והוא מתאים גם להסרת שיער לבעלי עור כהה, שהשימוש ברוב מכשירי הלייזר אסור עליהם מחשש לכוויות ונזקים נוספים. לפני הסרת שיער בלייזר  nd yag מורחים על האזור מהטופל משחת פחמן, המשמש כמולקולה קולטת צבע. הפחמן חודר לזקיק השיערה וקולט את הלייזר בזמן הטיפול. הסיכון היחיד הקיים בהסרת שיער במכשירי  nd yag הוא התפזרות הפחמן בתוך העור והיווצרות של מעין קעקוע בעת הקרנת קרני הלייזר על העור.  מאידך, ניתן להשתמש במכשיר גם להסרת קעקועים.

הטכנולוגיה המודרנית

כל מכשירי הלייזר השונים משתכללים ומשתפרים כל העת, בזכות ההתקדמות הטכנולוגית המהירה וכך גם מכשיר לייזר  nd yag.   nd yag מתאים לשימוש בכל חלקי הגוף, כולל אזורים רגישים כמו הפנים, ומתחילים לראות תוצאות כבר אחרי הטיפול הראשון.הסרת שיער ב  nd yag מבטיחה טיפולים מהירים יותר ויעילים יותר, ועובר זמן ממושך יותר עד אשר מתחילה צמיחת שיערות מחודשת. הטיפול אינו כואב יתר על המידה, ונדרשים 8-12 טיפולים כדי להגיע לתוצאות המקסימליות.

הבהרה:

לאתר זה אין שם קשר למכשיר המסוקר, (הכתבה היא סיקור בלבד),

הנתונים יכולים להשתנות, יש להתעדכן באתר היצרן או מול מכוני הסרת שיער בלייזר