כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לעשות עיצוב זקן בקריות

גם אתם רוצים זקן מעוצב שנראה טוב ומשפר את הלוק שלכם? אין בעיה, מה שאתם צריכים לעשות זה עיצוב זקן בקריות, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לעשות את זה. אז איך בוחרים את הספר הנכון שיספק לזקן שלכם את הטיפול שמגיע לו, ואיך מוודאים שהתוצאה הסופית קולעת לטעם שלנו ולא יוצאים מאוכזבים?

עיצוב זקן בקריות עלויות מחירים לגברים

תגיד, מי סיפר אותך? עיצוב זקן באזור קריות

הצעד הראשון ואולי גם החשוב ביותר במסע שלכם לעבר עיצוב זקן מושלם באזור קריות הוא למצוא את המספרה שבה תעשו את עיצוב הזקן שלכם. אז איך מוצאים מספרה מושלמת? מדברים עם חברים ומחפשים המלצות באינטרנט כדי לבנות רשימה של כמה מקומות אופציונליים. אחרי זה, מגיעים למקומות האלו או לכל הפחות מתקשרים, ובודקים באיזה מהם יש אווירה שמתאימה לכם, ובאילו מהם הספר נראה רציני ומקצועי, ובאילו מהם הוא בינוני וחובבני. כמובן שניתן לכם טיפים איך לבחור מספרת גברים בקריות.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר יוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

הגיעו עם דוגמאות מדויקות – עיצוב זקן בקריות

אחד הדברים הכי פשוטים שאנחנו יכולים לעשות כדי להבטיח לעצמנו זקן שנראה טוב וגם מתאים לנו הוא להגיע עם ציפיות ומטרות ברורות. במקום להגיע לתור עיצוב זקן בקריות אצל הספר שלכם בלי שום ציפיות, שווה להגיע עם דוגמאות לכמה עיצובי זקן שאתם אוהבים, ויחד עם הספר לבחור את מה שהכי מתאים לצורה של הפרצוף שלכם ולשאר הלוק שלכם. המלצה שלנו היא ללכת לספר גברים שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור קריות.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עדכניים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר יו-טיוב ואולי תמצאו משהו שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

כל זקן צריך עיצוב זקן בקריות – גם זקן ארוך

עיצוב זקן זו לא משימה קלה, בעיקר אם הוא ארוך. זקנים ארוכים דורשים הרבה השקעה, וזה אומר לקבוע תורים לטיפולי עיצוב זקן בקריות בהם הספר יקצוץ את הזקן, יסדר אותו ויוודא שהוא נראה טוב ואסתטי. בנוסף, אם אתם רוצים זקן רך ומטופח מומלץ מאוד גם לטפל בזקן שלכם בבית באופן קבוע. את זה עושים בעזרת תכשירים שונים כמו שמן זקן וקרם לזקן, ואת רובם תוכלו למצוא אצל הספר שלכם או לכל הפחות, לקבל ממנו המלצות על תכשירים מומלצים. טיפ נוסף, אם יש לכם שערות בודדות שאתם לא מרוצים מהופעתם באזור הפנים ניתן לבצע אפילציה בקריות.

מחירי עיצוב זקן באזור קריות

אם החלטתם לעשות עיצוב זקן בקריות, ככל הנראה שתחליטו לעשות עיצוב כזה בכל כמה שבועות או חודשים. בשביל שתוכלו לוודא שהתקציב שלכם באמת מאפשר את זה או סתם כדי להבין כמה פחות או יותר אמור לעלות לכם עיצוב זקן, הכנו טבלת מחירי עיצוב זקן המציגה את טווחי המחירים הממוצעים.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
זקן צרפתי 53-76 ₪
תספורת + עיצוב זקן 74-103 ₪
עיצוב זקן – כללי 61-88 ₪
זקן ארוך 78-90 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה לספק מידע בלבד ואינה הצעת מחיר או התחייבות לעיצוב זקן במחיר כזה או אחר.