כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לעשות עיצוב זקן בקריית אונו

כל אחד יכול ללכת ולעשות עיצוב זקן בקריית אונו. אבל בשביל לקבל עיצוב זקן טוב באמת, כזה שיושב בול ומספק לנו בדיוק את המראה שרצינו, צריך לעבוד קצת יותר ובעיקר לעשות את הדברים נכון. אז איך בוחרים ספר שעושה עיצוב זקן, ואיך מוודאים שהעיצוב יתאים לכם? כל התשובות – בפנים.

עיצוב זקן בקריית אונו עלויות מחירים לגברים

עיצוב זקן בקריית אונו – איך בוחרים ספר?

עיצוב זקן מוצלח מתחיל בספר מוצלח. כדי למצוא ספר שעושה עיצוב זקן בקריית אונו, אנחנו ממליצים לשאול חברים מזוקנים כדי לקבל המלצות. אחרי הכל, המלצות אישיות מאנשים שאתם מכירים שוות יותר מהכל. אחרי שתבנו רשימה של כמה מספרות עיצוב זקן באזור שלכם, אנחנו ממליצים להגיע למספרות, לדבר עם הספר ולנסות להבין אם הוא מתאים לוויב שלכם, וגם כמובן לשים לב אם הוא מקצועי ורציני. כמובן שניתן לכם הדרכה איך לבחור מספרת גברים בקריית אונו.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר YouTube.com, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

הגיעו עם דוגמאות מדויקות – עיצוב זקן בקריית אונו

אחרי שבחרתם ספר שעושה עיצוב זקן באזור קריית אונו, הגיע הזמן לעצב לכם את הזקן. אם אתם רוצים להבטיח שהספר שלכם יספק לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים, אנחנו ממליצים מאוד להכין מראש תמונות של כמה סגנונות עיצוב זקן שאהבתם. כשתיפגשו עם הספר, תוכלו לבחור יחד איתו סגנון שאתם אוהבים, וגם מתאים למבנה הפנים שלכם ולשאר המראה שלכם. ההכנה המקדימה הזו לא רק מבטיחה שהספר יספק לכם עיצוב שאתם אוהבים יותר, אלא שהיא גם תעזור לכם ללמוד מה אתם אוהבים ומה מתאים לכם.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן מודרניים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר יו-טיוב ואולי תמצאו מראה שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

מחפשים מראה פרוע? אתם עדיין צריכים עיצוב זקן בקריית אונו

כן כן, גם אם אתם מחפשים מראה של זקן פרוע וטבעי אתם צריכים לעשות עיצוב זקן בקריית אונו. גם זקנים ארוכים צריכים טיפוח, אולי אפילו יותר מזקנים קצרים יותר. זקנים טבעיים שנראים פרועים דורשים עיצוב זקן קבוע שכולל קיצוץ וסידור של הזקן. הקיצוץ והסידור של הזקן דואגים להשאיר אותו באורך הנכון ולספק לו מראה שנראה חסר מאמץ, אבל נשאר אסתטי ומטופח. בנוסף לעיצוב הזקן התקופתי שלכם, מומלץ גם להשתמש בתכשירים המיועדים לזקן כמו שמן זקן, מרכך זקן ומוצרים נוספים, המשאירים את הזקן נעים ולא פחות חשוב, מספקים לו ריח נקי ונעים. טיפ שימושי, אם יש לכם שיערות מיותרות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים יש אפשרות לבצע אפילציה בקריית אונו

טבלת מחירים עיצוב זקן בקריית אונו

לפני שנסיים, בואו נדבר על עוד דבר שחשוב לדעת על עיצוב זקן באזור קריית אונו – כמה הוא עולה! אם כולנו יודעים כמה בערך עולה להסתפר, המחירים של עיצוב זקן הרבה פחות ידועים. בטבלה שהכנו לכם כאן למטה תוכלו לראות את המחירים הממוצעים של עיצוב זקן.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
זקן ארוך 73-93 ₪
עיצוב זקן – כללי 67-83 ₪
זקן צרפתי 53-75 ₪
תספורת + עיצוב זקן 78-103 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה לספק סדרי גודל בלבד ונבנתה על פי הנתונים שנמצאו על פי צוות האתר. יש לקחת אותה בעירבון מוגבל.