כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לעשות עיצוב זקן בתל אביב

הזקנים חזרו לאופנה, ובגדול. ארוכים, קצרים, מעוצבים, פרועים – נראה שלא משנה לאן נביט, נראה בחור מזוקן. אז איך גם אתם יכולים להשיג לעצמכם זקן שיספק לכם מראה סקסי, גברי ומחוספס, ועדיין נשאר אסתטי ומטופח? עיצוב זקן באזור תל אביב, זה הפתרון – ואנחנו נעזור לכם לעשות את זה נכון.

עיצוב זקן בתל אביב עלויות מחירים לגברים

עיצוב זקן בתל אביב – איך בוחרים ספר?

הצעד הראשון ואולי גם החשוב ביותר במסע שלכם לעבר עיצוב זקן מושלם באזור תל אביב הוא למצוא את המספרה שבה תעשו את עיצוב הזקן שלכם. אז איך מוצאים מספרה מושלמת? מדברים עם חברים ומחפשים המלצות באינטרנט כדי לבנות רשימה של כמה מקומות אופציונליים. אחרי זה, מגיעים למקומות האלו או לכל הפחות מתקשרים, ובודקים באיזה מהם יש אווירה שמתאימה לכם, ובאילו מהם הספר נראה רציני ומקצועי, ובאילו מהם הוא בינוני וחובבני. כמובן שניתן לכם טיפים איך לבחור מספרת גברים בתל אביב.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר יוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

עיצוב זקן באזור תל אביב – הגיעו עם הציפיות הנכונות

אחד הדברים הכי פשוטים שאנחנו יכולים לעשות כדי להבטיח לעצמנו זקן שנראה טוב וגם מתאים לנו הוא להגיע עם ציפיות ומטרות ברורות. במקום להגיע לתור עיצוב זקן בתל אביב אצל הספר שלכם בלי שום ציפיות, שווה להגיע עם דוגמאות לכמה עיצובי זקן שאתם אוהבים, ויחד עם הספר לבחור את מה שהכי מתאים לצורה של הפרצוף שלכם ולשאר הלוק שלכם. אנחנו ממליצים ללכת לספר גברים שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור תל אביב.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עכשויים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube.com ואולי תמצאו סגנון שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

מחפשים מראה פרוע? אתם עדיין צריכים עיצוב זקן בתל אביב

למרות שהרבה זקנים שאנחנו רואים כיום נראים כמו זקנים לא מטופחים ולא מסודרים, אין לכם מושג כמה מאמץ מושקע בהם. זקנים ארוכים וטבעיים דורשים עיצוב זקן באופן קבוע – קיצוץ הזקן, סידור הזקן ואיזון בין חלקים בהן השיער צומח מהר יותר לחלקים בהם השיער צומח לאט יותר. כמובן שחלק מהדברים אפשר לעשות לבד, אבל לפחות כל כמה שבועות או חודשים מומלץ לעשות עיצוב זקן בתל אביב לזקנים כאלו, כדי לוודא שהם נראים טוב ולא יוצאים משליטה. טיפ שימושי, אם יש לכם שיערות מיותרות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים ניתן לבצע אפילציה בתל אביב.

מה המחיר של עיצוב זקן בתל אביב?

אם החלטתם לעשות עיצוב זקן בתל אביב, ככל הנראה שתחליטו לעשות עיצוב כזה בכל כמה שבועות או חודשים. בשביל שתוכלו לוודא שהתקציב שלכם באמת מאפשר את זה או סתם כדי להבין כמה פחות או יותר אמור לעלות לכם עיצוב זקן, הכנו טבלת מחירי עיצוב זקן המציגה את טווחי המחירים הממוצעים.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
עיצוב זקן – כללי 61-88 ₪
תספורת + עיצוב זקן 77-102 ₪
זקן צרפתי 54-73 ₪
זקן ארוך 71-97 ₪

ט.ל.ח – יש לקחת את הנתונים שבטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בטבלה הצעת מחיר מכל סוג שהיא.