הסרת שיער מהידיים

הסרת שיער מהידייםשיער על הידיים זה לא אסתטי בלשון המעטה, נשים וגברים מבצעים היום טיפולי הסרת שיער בידיים, סקירה מלאה על כל השיטות המומלצות להסרת שיער בידיים תוכלו למצוא הכתבה הבאה.

הידיים הם איבר בולט של החוף, אנחנו נוהגים לחשוף אותם אם זה בקיץ שאנחנו הולכים עם גופיות ואם זה בחורף שאנחנו מפשילים שרוולים או הולכים עם קצר מתחת למעיל. מאז ומעולם הסרת שיער בידיים נחשב לאזור נפוץ שבו מתחילים להסיר שיער בגוף וזאת בגלל שהאזור הידיים הוא חשוף ולא ניסתר וכמו כן ניתן לבצע הסרה באופן עצמאי ולא צריך ללכת ולבזבז כסף אצל קוסמטיקאית.

הסרת שיער ביידים – שעווה

בפעולות שפוטות וזריזות אפשר להסיר שיער מהידיים באמצעות שעווה, הבעייתיות בשיטה זו של הסרת שיער היא הכאבים – תלישת שיער זה דבר מאוד לא סימפטי וכואב.
השיער לא ייעלם לצמיתות ויחזור לגדול תלוי באופי השיערה.

הסרת שיער מהידיים – גילוח

הפעולה הזולה ביותר, הקצרה ביותר והפשוטה היא לגלח את הידיים אבל התוצאות שמקבלים הן לא טובות, לפעמים יכול להיגרם נזק של חתכים לעור הגוף, השיערה נעשית עבה יותר ושורש ובולט יותר וכן דחיפות הסרת השיער בגילוח גבוהה יותר והתוצאות לא תמיד מרשימות (ראה גם: הסרת שיער מפשעות) ולפני הגילוח הבא אתם עלולים להיתקל בשיער קוצים מהיד שלא סימפטי במיוחד.

שיער מהידיים – הסרה באמצעות לייזר

הדרך הפשוטה והבטוחה ביותר להסרת שיער באזור המפשעות היא באמצעות לייזר, תוך מספר טיפולים אפשר לראות את התוצאות, מחיר הטיפול הוא לא ייקר ראה: מחירון הסרת שיער בלייזר.
את ההרגשה שלא צריך לדאוג כל קיץ מחדש מה מצב שיערות הידיים אין לתאר, ההרגשה של החופש היא חשובה ביותר וגם את חוסר ההתעסקות בנושא כזה – נושא שמעסיק אז זמננו בזמן .