הסרת שיער מהבטן

הסרת שיער מהבטןגם נשים וגם גברים סובלים משיער מיותר בבטן, נשים מסיבות הורמונליות וגנטיות וגברים פשוט שעירים יותר בכתבה זאת נסקור שיטות שונות להסרת שיער מיותר בבטן.

נתחיל את הסקירה מהשיטות המומלצות ביותר כיום – הסרת שיער מהבטן לצמיתות ונמשיך בשיטות הישנות יותר והמסורתיות.

הסרת שיער בלייזר בבטן

שיטה זו של הסרת שיער מומלצת ביותר כיוון שבשיטה זו אתם מבצעים הסרת שיער בבטן לצמיתות. לאחר מספר מועט של טיפולים השיער לא יצמח יותר ותישארו חלקים לנצח, המלצת המדריך לבצע הסרת שיער בלייזר השוואת מחירים בין המכונים השונים על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר.

הסרת שיער מהבטן באמצעות גילוח

ההיתרון הבולט של שיטה זו הוא המחיר הזול, אבל החיסרון הגדול ביותר הוא התוצאה: השיער בבטן צומח שוב במהירות, השיער נהיה עבה יותר וקוצני, יכולים להופיע פצעים באזור הבטן כתופעת לוואי – שיטה זו לא מומלצת.

הסרת שיער בבטן באמצעות שעווה

באמצעות שעווה תשיגו תוצאות טובות יחסית והמחיר זול, מה גם שעווה תורמת לדלול השיער אך התוצאה היא לא לצמיתות ואם לא מבצעים את הפעולה בצורה מקצועית הדבר יכול לגרום לכוויות.

הסרת שיער בבטן באמצעות באפילציה

היתרון הטיפול באפילציה הוא שלאחר כמה וכמה טיפולים השיער יעלם לצמיתות, הך החיסרון הגדול שבניגוד להסרת שיער בבטן באמצעות לייזר הטיפול כואב מאוד – צריך להסיר כל שיערה ושיערה בנפרד וכמו כן הטיפול ייקר מאוד.

הסרת שיער בבטן באמצעות קרם

אנחנו לא ממליצים על טיפולי הסרת שיער באמצעות קרמים, קרם הוא טיפול כימי בעור וצריך לבדוק אם יש רגישות עורית, התוצאת היא לטווח קצר והטיפול הוא לא לצמיתות.

הסרת שיער מהבטן באמצעות מכשירים חשמליים ביתיים

כיום יש מכשירים ביתיים שניתן להסיר באמצעות שיערות מכל חלקי הגוף ולצמיתות אנחנו ממליצים על מכשיר הסרת שיער מי, היכנס לקישור כדי לקרוא אודות המכשיר