הסרת שיער מבית השחי

הסרת שיער מבית השחי – למה זה כדאי?

תמונתה של ג'וליה רוברטס שהתפרסמה בשנת 2011 לא נשכחה – ג'וליה – הכוכבת הנוצצת הרימה את ידה וגילתה לעולם שהיא לא הסירה שיער בבית השחי. לשמחת רבים, שיער בית השחי לא נכנס לאופנה והחיים ממשיכים לזרום כהרגלם.

שיער בבית השחי נחשב ללא אסתטי ולא היגייני ומעבר למראה הלא מושך הוא עלול לגרום לריח של זיעה. לא נעים במיוחד..

מכיוון שהסרת שיער בבית השחי הפכה למטלה רצינית שיש לבצע כל כמה ימים החליטו נשים רבות להניח את השיטות הישנות והמשעבדות, הלא הן – גילוח, שעווה (הורדת שיער בשעווה בבית השחי גורמת לכאב רב) וקרמים ושינסו מותניים אל עבר מכוני הלייזר.

אז איך זה עובד? חד וחלק! להפטר מהשיער המיותר

הסרת שיער בלייזר מתבצעת על ידי מכשיר לייזר ששולח קרני אור אל עבר האזור המטופל. קרני האור פוגעות ונספגות בפיגמנטים של זקיקי השיער והורסות אותם. באמצעות טיפולי הלייזר ניתן להסיר עד כ – 90% מהשיער המיותר ולגרום לשיער שנותר להיות דליל ודקיק. מטופלות רבות חוששות מהכאב שהטיפול עלול לגרום, מכיוון שרמת הכאב משתנה בין אדם לאדם חלק מהמטופלות יחושו כאב רב ואחרות לא. כדי להפחית את הכאב ניתן למרוח משחות אלחוש ולקרר את המקום על ידי מכשיר שמזרים אוויר קר. חשוב לזכור שמדובר על טיפול מהיר שמסתיים תוך דקות.

לשמור על הבטיחות – לקבל טיפול ממטפל מוסמך ומקצועי

קרני הלייזר אינן מזיקות לאיברים החיוניים כך שהטיפול בטוח אך עשויות להופיע תופעות לוואי כמו למשל: אקנה, פיגמנטציה, כוויות, אדמומיות, כאב וצלקות. כדי להבטיח מינימום תופעות לוואי וכדי להגדיל את אחוזי ההצלחה יש לבצע את הטיפול במכון מוסמך ומקצועי ולוודא כי המטפל עבר הכשרה וצבר ניסיון נרחב. כמו כן, יש לוודא שהטיפול מתבצע באמצעות מכשיר לייזר מתקדם ולעבור אבחון מסודר. כאשר מבצעים טיפול הסרת שיער בלייזר חשוב להימנע משימוש בחומרים שמכילים אלכוהול ולהימנע מחשיפה לשמש, במידה ולא ניתן להתחמק מהשמש יש למרוח קרם הגנה.

כמה עולה הסרת שיער בית שחי?

מחיר טיפול הסרת שיער בלייזר בבית השחי נע סביב 140 ₪ כאשר סדרת טיפולים שכוללת 10 טיפולים עשויה לעלות כ – 900 ₪ בממוצע. כדי להפחית את המחיר ניתן לחפש מבצעים והנחות באמצעות האינטרנט או לשאול חברים היכן ניתן לקבל הנחות. חשוב לציין כי מכון שגובה מחירים נמוכים במיוחד עשוי להיות חסר ניסיון, להחזיק במכשור ישן ולהעסיק מטפלים שאינם מקצועיים. כדי לא לצאת קרחים מכאן ומכאן (רגע.. זו לא כל המטרה?) יש לבצע בדיקה מקיפה – לבחון את מכשירי הלייזר שנמצאים במכון, לבדוק האם ניתן לפרוס תשלומים, לבקש חשבוניות שכוללים את שם המכון, תאריך העסקה, מספר הטיפולים וכו'.