הסרת שיער לצמיתות לגבר

הסרת שיער לצמיתות לגברהגברים שמטפלים בעצמם במכוני אסתטיקה מתחלקים לשניים, גברים שמדללים שיער וגברים שמסירים שיער לצמיתות.

בכתבה זו אנחנו נתמקד בהסרת שיער בלייזר לגברים לצמיתות. ההבדל בין דילול לצמיתות הוא מספר הטיפולים שכן הטכנולוגיה לא משתנה בין שני סוגי הטיפול. לאחר 4 – 6 טיפולים אתם תחושו הבדל רציני בצמיחת השיער על הגוף מה שניקרה – דילול שיער אם תמשיכו ותגיעו לאיזור 7-12 טיפולים השיער יתחיל להיעלם לצמיתות. המחירים משתנים בין מטופל למטופל וכמובן בין סוג השיער וצבע העור.

גברים מסירים שיער לצמיתות – לא רק נשים?

בעולם של היום, הסרת שיער לצמיתות הוא לא רק לנשים בלבד אלא גם לגברים, אם תבקרו במכוני הסרת שיער תהיו נוכחים לדעת כי כמעט מחצית מהמטופלים הם גברים, גברים רוצים להיות יפים וחלקים לא פחות מנשים ובזמננו המודרני דבר זה מקובל ביותר, יתרה מזאת, גבר לא שומר ומתחזק את עצמו הוא היוצא דופן בחברה ולא הגבר האסתטי.
האם מחירי הסרת שיער לצמיתות לגבר שונים בין המכונים?

התשובה היא ברור שכן, מחירי הסרת שיער לצמיתות לגברים שונה בין מכוני הסרת השיער השונים, כיום יש תחרות רבה בין מכוני הסרת השיער ולכן כדאי לבצע סקר מחירים ולראות איזו הצעה הכי משתלמת, אתם יכולים לקרוא את הכתבה: המקום הכי טוב להסרת שיער.
יש גם הבדלים בין הגברים השונים, גבר עם צבע עור בהיר ושיער שחור הוא האידיאלי להסרת שיער בלייזר שכן ההשפעה של מכשירי הלייזר תהייה הכי טובה במצב זה, בטכנולוגיה של היום מכשירי הסרת שיער ידעו לטפל בכל גווני השיער והעור אך מספר הטיפולים יהיה שונה בהתאם לקושי להסיר שיער.