הסרת שיער לצמיתות בגבות – איך עושים את זה?

הסרת שיער לצמיתות בגבות – איך עושים את זה והאם זה לתמיד?

13959182_sהסרת שיער בלייזר, בכל מקום בגוף, היא הפתרון היעיל ביותר לאורך זמן לבעיה האסתטית של שיער מיותר. הסרת השיער יכולה להתבצע במגוון מקומות – רגליים, מפשעות, גב, חזה, כתפיים, בטן וכן באזורי הפנים- שפם, סנטר, פיאות לחיים והיום אפשר להסיר גם שיער בגבות. לצמיתות או לא, זו כבר שאלה אחרת. הסרת שיער בין הגבות הפך לאזור נפוץ מאוד בקרב המטופלים.

מהפיכת הלייזר – הסרת שיער בלייזר בגבות

מכשירי הלייזר שהוכנסו לשימוש בארץ ובעולם לפני פחות מ-10 שנים חוללו בעולם היופי מהפיכה של ממש. במקום מריטות כואבות המחזיקות לזמן קצר או גילוח שמחזיק לזמן קצר עוד יותר, ניתן היום לבצע הסרת שיער בלייזר בגבות או בכל מקום אחר, עדין ככל שיהיה, בצורה בטוחה לחלוטין.

הסרת שיער לצמיתות בגבות או לטווח ארוך?

הסרת שיער לצמיתות בגבות אינה הבטחה ברת קיימא, שכן טכנולוגית הלייזר צעירה יחסית, ובמקרים מסוימים ישנה צמיחה מחודשת של שיער דק ודליל לאחר כ-5 שנים, אך ברור שמדובר בהסרת שיער לטווח ארוך, וכי אין כיום בשוק טכנולוגיה טובה יותר לשם כך. גם אם חלק מהשיער צמח מחדש, בדרך כלל מספיק טיפול נוסף אחת לשנה כדי להרחיק שיער עדין זה.

איך זה עובד ולמי זה מתאים?

קרן הלייזר מתבייתת על פיגמנט השערה הכהה ומחממת את השערה עד ששורש השערה נהרס מהחום והיא מאבדת את יכולת הצמיחה המחודשת. בעבר היה בלתי אפשרי לבצע הסרת שיער בלייזר בין הגבות, לדוגמא, בשל עדינותו של המקום ורגישות העיניים. כמו  כן לא היה ניתן להסיר שיערות בלייזר מאנשים בעלי עור כהה או שערות בהירות, שכן קרן הלייזר הייתה שורפת גם את העור. היום, טכניקות הלייזר המתקדמות מאפשרות לבצע הסרת שיער מכל מקום בגוף, לכל סוגי השערות ולכל גווני העור.

לשמור על הבטיחות במיוחד בהסרת שיער בלייזר בגבות.

יש לזכור שלייזר יכול להיות מסוכן, ולכן, כדי לשמור על עצמכם, חשוב להקפיד על עריכת הטיפולים במכון מוכר ומפוקח על ידי משרד הבריאות. את הפעלת מכשיר הלייזר רשאים לעשות רק אנשי צוות מקצועי, שעברו הכשרה ומוסמכים לכך. בכל מקרה של הסרת שיער בלייזר יש להקפיד על ככלי זהירות, ובעיקר כאשר מדובר על טיפולים רגישים כמו הסרת שיער בלייזר בגבות או ביניהן. אם מקפידים על כללי הבטיחות אין שום חשש, ותוכלו להינות מעור חלק לאורך זמן רב.