הסרת שיער לפני החתונה

עומדים להתחתן? מזל טוב! יש לכם כמה אפשרויות לבצע הסרת שיער לפני החתונה:

הסרת שיער לפני החתונה

יום החתונה הוא יום מרגש במיוחד, אתם זוהרים, מתרגשים ורוצים להראות במיטבכם, כמובן גם חלקים ובלי שיערות מיותרות שיבצבצו ממקומות שונים, לכן נשים וגברים כאחד מתעניינים בשיטות להסרת שיער לפני יום חתונתם, סכמנו לפניכם את האפשרויות שעומדות בפניכם:

 

הסרת שיער בלייזר לפני החתונה

שיטה זו מומלצת מאוד וניתן להגיע לרמה של הסרת שיער לצמיתות, זאת אומרת שהשיער לא יצמח שוב, החסרונות של שיטה זו הם: התוצאות הן לא מידיות ולפני החתונה תצטרכו לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר, החיסרון החשוב ביותר הוא שיכולות להופיע תופעות לוואי כמו אדמומיות בעור – לא כדאי שביום חתונתכם תהיה עם עור אדום לכן ההמלצה היא להסיר שיער בלייזר כשבוע לפני החתונה כדי שאם יופיעו תופעות לוואי הן ייעלמו לאחר שבוע.

ההמלצה החמה היא שאם אתם רוצים לצבע הסרת שיער בלייזר לפני החתונה היא שתתחילו כמה חודשים לפני החתונה וככה ביום חתונתכם יכול להיות שכבר תהיו חלקים לצמיתות ולא תצטרכו להטריד את ראשכם במחשבות מיותרות, אם אפשר להוריד את המשימה הזאת אז למה לא?

הסרת שיער באמצעות גילוח לפני החתונה

גילוח הוא פתרון טוב מאוד להסרת שיער לפני החתונה אך צריכים להיות זהירים מאוד לגבי השימוש בסכין גילוח, שלא יותיר פצעים וחתכים בגוף, לכן ההמלצה לבצע את הגילוח בעדינות, כמו כן את הגילוח יש לבצע כמה שיותר סמוך ליום החתונה מכיוון שהשיער בגילוח צומח מאוד מהר ומותיר אחריו זיפים.

הסרת שיער באמצעות אפילציה לפני החתונה

כמו בהסרת שיער בלייזר גם אפילציה יכולה להשאיר תופעות לוואי על הגוף ואפילו צלקות לכן ההמלצה היא לא לבצע אפילציה לפני החתונה, לא כדאי לקחת את הסיכון שמשהו יקרה לעורכם.

הסרת שיער באמצעות שעווה לפני החתונה

שיטה זו היא המומלצת ביותר מבין כל השיטות להסרת שיער לפני החתונה, שעווה לא מותירה תופעות לוואי ומחזיקה הרבה מאוד זמן בייחס לגילוח, אך יש לזכור לא למרוח שעווה חמה מאוד על העור כדי שלא ייגרמו לכם כוויות.