הסרת שיער לדתיות – מדריך וטיפים

שימו את הדעות הקדומות בצד – היום גם דתיות מסירות שיער, הביקוש במגזר הדתי והחרתי עולה משנה לשנה וקיימים כבר לא מעט מכוני הסרת שיער כשרים ואיכותיים שמתמקדים בטיפול בדתיות.

דתיות מסירות פחות שיער מחילוניות

בעוד שנשים חילוניות רבות בוחרות בטיפולי הסרת שיער מכל הגוף, נשים דתיות בדרך כלל מסירות שיער מטעמי נוחות, ולכן לא יסירו את השיער מכל מקום.

אם גם את רוצה להסיר את השיער המיותר שלך ולזנוח את סכין הגילוח, כדאי שתכירי את האופציות שעומדות לרשותך.

אל תדאגי, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – היום נסביר על שלושת השיטות הכי פופולריות להסרת שיער, כדי שכל מה שישאר לך לעשות זה לבחור את השיטה שמתאימה לצרכים שלך, וגם כמובן את המכון שבו תתחילי את הטיפולים.

בני ברק הסרת שיער בעיר הגדולה  

בני ברק אמנם לא נחשבת להיות עיר גדולה ומובילה מבחינה טכנולוגית בהשוואה לערים כמו ירושלים ותל אביב. אבל אם מדברים על ערים דתיות – בני ברק היא העיר המתקדמת ביותר

בבני ברק יש מכוני הסרת שיער וקוסמטיקאיות שיבצעו עבורך הסרת שיער בכל השיטות השונות, החל מהסרת שיער בלייזר ועד להסרת שיער באפילציהעכשיו השאלה היא איזו שיטה מתאימה לצרכים שלך.

הסרת שיער בשעווה לדתיות

היום, כמעט ואין אישה שלא מכירה את השעווה ורוב הנשים גם חוו טיפולי שעווה בעבר. טיפולי השעווה נחשבים לטיפולים יעילים למדי, עם תוצאות שמחזיקות מעמד גם לאחר שבועיים ואפילו חודש לאחר הטיפול.

כל מה שאת צריכה לעשות זה למצוא קוסמטיקאיות שמבצעת הסרת שיער בשעווה בעיר בני ברק ולקבוע את הטיפול הראשון שלך.

אבל עם זאת, חשוב שתכירי את החסרונות של שיטה זו. לשם התחלה, שעווה זה כואב, ונשים רבות לא מסוגלות להתמודד עם זה, בטח שלא על בסיס קבוע.

בנוסף לכך, למרות שהשיטה יעילה לטווח ארוך יותר מגילוח, היא עדיין מספקת תוצאות טובות לכמה שבועות בלבד. מבחינת יעילות, אי אפשר להשוות את השעווה לשיטות אחרות כמו לייזר ואפילציה המספקות תוצאות לטווח ארוך הרבה יותר.

הסרת שיער בלייזר לדתיות

כנראה ששיטת הסרת השיער הכי נפוצה כיום היא הלייזר. בצדק, טיפולי הלייזר מאפשרים הסרת שיער מהירה ונטולת כאב מכל אזורי הגוף.  

לאחר בדיקה מעמיקה באינטרנט, כגראה שגם את תגיעי למסקנה שלנו – טיפולי לייזר הם כשרים. אבל עם כל הכבוד לאינטרנט, אם יש לך רב שמייעץ לך בנושאים אלו עדיף לוודא איתו שהטיפולים אכן תואמים את חוקי ההלכה ולקבל אישור.

בנוסף לטיפולי הלייזר הסטנדרטים, קיימת שיטת טיפול מתקדמת יותר בשם SHR.
מה ההבדל בין שתי השיטות? ובכן, היתרון העיקרי של שיטה זו על פני הסרת השיער בלייזר הוא ששיטת ה – SHR מאפשרת הסרת שיער מעור כהה

הסרת שיער באפילציה לדתיות

שיטת האפילציה היא שיטה שבה מוחדרת מחט חשמלית לזקיקי השיערה במטרה לצרוב את הזקיק ולפגוע ביכולתי להצמיח שיערות. לאפילציה יש כמה יתרונות משמעותיים, אבל גם חסרונות רציניים, מה שהופך אותה לשיטה שלא מתאימה לכל אחת, ניתן לקבל עוד מידע במאמר הבא: הסרת שיער בלייזר לחרדים.

מצד אחד, השיטה מאוד יעילה. היא מאפשרת להסיר את השיער לתמיד, והיא השיטה היחידה שמצליחה לעשות את זה.

מצד שני, האפליציה כרוכה בכאבים רציניים, ואם זה לא מספיק הטיפולים גם לוקחים המון זמן.

בשונה משיטות הסרת שיער כמו הלייזר והשעווה, בהן מסירים שיער מאזור שלם בזמן קצר באפליציה המחט חייבת להיות מוחדרת לכל זקיק שיערה אותו רוצים לנטרל.

איך תבחרי את המקום הנכון?

אחרי שבחרת בשיטה שמתאימה לך, בין אם זה לייזר, שעווה או אפילציה השלב הבא הוא בחירת המקום שבו תבצעי את הטיפולים שלך.

הנה כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שמתחילים את הטיפולים:

  • חשוב לבחור במקום ששומר על כשרות
  • חשוב לוודא שהמקום לא פועל בשבת
  • חשוב לבדוק שהמכון לא מעסיק מטפלים גברים
  • חשוב למצוא מקום עם ביקורות וחוות דעת חיוביות
  • חשוב למצוא מקום עם מטפלת מוסמכת
  • חשוב לוודא שנעשה שימוש במכונות מקצועיות שקיבלו אישור ממשרד הבריאות

ועוד טיפ מאיתנו – לפני שאת מתקדמת לעבר התחלת הטיפולים, שווה להתייעץ עם הרב שלך ולקבל את האישור ממנו, ולא להסתמך על מקורות ברשת. למרות שהבדיקה שלנו מצאה שהסרת שיער לא עוברת על חוקי ההלכה – אנחנו לא רופאים ולא רבנים, וחשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים כדי לקבל תשובה מדוייקת וודאית.