הסרת שיער בשעווה לגברים

הסרת שיער בשעווה לגברים – כן או לא?

עד לפני כמה שנים הסרת שיער הייתה נחלת נשים בלבד. אך בעשור האחרון פרצו אל חיינו גברים שהשקיעו בחזותם החיצונית לא פחות מאשר הנשים שאיתם, כדוגמת דיוויד בקהאם ואחרים. בהיותם מובילי דעת קהל התוו גברים אלה את הטון לכל הגברים וקיבלו את הכינוי "מטרוסקסואלים". אחד הדברים הבסיסיים שעושה כל גבר המקפיד על טיפוח, הוא הסרת שיער בחזה, בבטן, בכתפיים, בעורף, בגב ואפילו ברגליים באופן חלקי  (דילול).  ישנן לא מעט דרכים להרחיק את שיער הגוף המיותר ובמאמר זה ננסה לבחון- הסרת שיער בשעווה לגברים – כדאי או לא כדאי?

קרדיט: Hair waxing experiment - nissanmtaylor1 (יוטיוב)

הבדלים בין גבר לאישה

תהליך הסרת השיער שונה בין גברים לנשים, ולא משנה באיזה תכשיר או מכשיר משתמשים. צפיפות השיער, עובי השערה, גודל האיזור המטופל ועוד, הם פרמטרים שיש ביניהם הבדלים משמעותיים בין גברים לנשים, באופן טבעי. כמו כן, יש לקחת בחשבון שאצל גברים ישנם אזורים בהם השיער חזק יותר ונוטה יותר לצמיחה חוזרת, וכן אזורים המושפעים הורמונלית בצורה אחרת מאצל נשים. לאור כל האמור לעיל, ברור שהסרת שיער לגברים היא תהליך ממושך יותר בכל מקרה.

באיזה אפשרות כדאי לבחור להסרת שיער לגבר: שעווה או לייזר

גברים יכולים להסיר שיער בכמה דרכים – גילוח, אפילציה, שעווה או לייזר. הגילוח אינו יעיל ומצמיח זיפים קשים ומגרדים תוך זמן קצר, והאפילציה כואבת ואינה מותאמת לאזורים נרחבים, כך שלמעשה נשארים לנו רק השעווה והלייזר. הסרת שיער בשעווה לגברים היא שיטה מסורתית, שיש לה כמה טיעונים בעד ונגד, לעומת הסרת שיער בלייזר, הנחשבת לשיטה הבטוחה והיעילה ביותר כיום.

קרדיט: The 40 Year Old Virgin (2/8) Movie CLIP – Man O' Lantern (2005) HD – Movieclipsיוטיוב

הסרת שיער בשעווה לגברים – למה כן ולמה לא

אנחנו נציג את הנתונים, אתם תעשו את השיקולים:

– כמה עולה הסרת שיער בשעווה לגברים? הסרת שיער בשעווה לגברים מחירים יחסית, לא גבוהים. יותר מגילוח, כמובן, אבל הרבה פחות מאפילציה או לייזר. מחיר הסרת שיער בשעווה לגבר משתנה לפי האזור והשטח, כמובן, והסרת שיער בשעווה לגברים בכל הגוף תעלה יותר מהסרת שיער בחזה בלבד.

– איפה מסירים שיער לגברים בשעווה? אצל רוב הקוסמטיקאיות בארץ ניתן להסיר שיער, לגברים או לנשים. לא משנה אם אתם זקוקים להסרת שיער לגברים בקריות או הסרת שיער לגברים בבאר שבע, בטוח שתמצאו קוסמטיקאית זמינה סמוך לאזור מגוריכם.

– זה כואב? מאוד! הסרת שיער בשעווה היא שיטת הסרת השיער הכואבת מכולן. אצל גברים, בשל צפיפות השערות הגדולה ועובי השיער, הסרת שיער בשעווה כואבת הרבה מלנשים, ובעיקר בטיפולים הראשונים.

– הסרת שיער בשעווה לגברים באזורים אינטימיים – ניתן לבצע אך יש לראות בדיוק באיזה אזור מדובר במיוחד באזורים אינטימיים יש להיוועץ עם רופא עור.

– אפשר להסיר שיער בשעווה בבית? הסרת שיער בשעווה בצורה לא מקצועית עשויה לגרום לאדמומיות מקומית, שטפי דם ופציעות שטחיות. אם כבר החלטתם לבצע הסרת שיער בשעווה בבית, אולי עדיף לתת לזוגתכם לבצע זאת, ובכל מקרה כדאי לשקול