הסרת שיער בקרן אור מחירים ונתונים טכניים

כל מה שחשוב לדעת על הסרת שיער בקרן אור מחירים ועוד

שלוש האופציות העומדות בפני מי שמאסו בכאב מריטת השערות בשעווה, בצמיחה המהירה אחרי הגילוח, ובלכלוך שמייצרת הסרת שיער בקרם יחד עם הצמיחה המהירה לאחריו, הן הסרת שיער בלייזר, בקרן אור או באפילציה. האפילציה כואבת ואיטית, ולא נדון בה כעת, ואילו על הלייזר, השיטה הוותיקה, הידועה והבטוחה ביותר להסרת שיער ישנו מידע רב. לכן, במאמר זה נתמקד בדברים החשובים שיש לדעת על הסרת שיער בקרן אור מחירים, סכנות, יתרונות ועוד.

הסרת שיער בקרן אור

למעשה, כל השיטות הנ"ל להסרת שיער לטווח ארוך עובדות על אותו עקרון: הרס שורשי השערות על ידי חום. קרני האינפרא האדום, שעל שמן נקראת טכנולוגית קרן אור, ה- ILP, נבלעות בצבע שחור, ולכן כהות השיערה לעומת בהירות העור חשובה להצלחת הטיפולים. אורכיהם של גלי האור נקבעים לפי צבע השערה בהשוואה לצבע העור. פרט זה נראה שולי אך הוא החשוב ביותר בכל הנוגע להצלחת הטיפול ללא תופעות לוואי וללא כאב. עד לא מזמן, נהוג היה להימנע מהסרת שיער בלייזר לבעלי עור כהה, וזה היה יתרונה המובהק של הסרת שיער בקרן אור, אך כיום גם מכשירי לייזר המתקדמים מאפשרים הסרת שיער לבעלי ובעלות עור כהה, באחוזי הצלחה טובים יותר מאלה של קרני האור, ובמחירים דומים.

מי יכול להסיר שיער בעזרת קרן אור?

בדומה להסרת שיער בלייזר, גם להסרת שיער בקרן אור מחיר כלשהו. ג'ינג'ים, בלונדינים ובעלי שיער שיבה אינם יכולים להיעזר בשירותיה של אף אחת מהטכנולוגיות להסרת שיער לטווח ארוך, והוא מסתכן בכוויות חמורות ביותר. חוץ מאנשים אלה, הטיפולים פתוחים בפני כל אדם, מכל מין, גיל ובכל צבע עור. כדאי לדעת שלנערות צעירות, שגופן עדיין לא סיים את תהליך השינוי ההורמונלי, עדיף מלהימנע מהטיפולים ולעכבם לפחות עד תחילת גילאי ה-20 .

הסרת שיער בקרן אור מחירים ונתונים טכניים

  • אם שואלים כמה עולה הסרת שיער בקרן אור התשובה תלויה, כמובן, בגודל האזור המטופל. מחירים של הסרת שיער בקרן אור מתחילים סביב ה- 500 ש"ח, לאזור קטן, ויכולים להגיע לסביבות 20,000 שקל לטיפולים הכוללים את כל הגוף.
  • יעילות הטיפול בקרן אור נמוכה מזו של הסרת שיער בלייזר, ואחוזי ההצלחה בטיפולים עומדים על כ-80%.
  • הטיפול אינו תמיד נעים, אך גם כאשר ישנו כאב ועצמתו נמוכה.
  • סדרת טיפולים צריכה להימשך כ-12 טיפולים. מכון שמבטיח טיפולי הסרת שיער עד להשגת תוצאות לשביעות רצון הלקוח מטעה אותו ביודעין. לאחר כ- 12 טיפולים מתקבלות תוצאות סופיות. לעתים המכונים מציעים הסרת שיער בקרן אור במחירים אטרקטיביים, כביכול, ללא הגבלת טיפולים. שימו לב לכך!