הסרת שיער במפשעה עם פינצטה

טיפול פופלרי בקרב נשים

מפשעה חלקה וללא שער מיותר נחשב כבר מזמן לנחלתן של נשים רבות וגם גברים. אם בעבר אין זה היה מקובל, כיום נשים רבות מבינות את היתרונות הרבים הטמונים בהסרת שיער במפשעה.  הייתה זו כוכבת הסדרה " סקס והעיר הגדולה" אשר הזעה לדבר בפומבי על מה שנשים רבות רק יכלו לחלום עליו. כיום אין מדובר בחלום אלא במציאות.

הסרת שיער במפשעה

הסרת שיער במפשעה באמצעות פינצטה נחשב לאחד הטיפולים הפופולריים ביותר בקרב נשים.  חלק זה ידוע כבעייתי במיוחד להסרת שיער ולכן הסרת שיער באמצעות שימוש בפינצטה עשוי להוביל לקבלת התוצאה הרצויה.  עם זאת, מלבד השימוש בפינצטה ניתן למנות כיום שיטות רבות ומגוונות להסרת שיער באזור זה במטרה לשוות למפשעה מראה יפה וחלק. עם זאת, רצוי לבחור את השיטה המתאימה ביותר.

הסרת שיער לאורך זמן רב עשויה למנוע תופעות לוואי

יש לשים לב כי כאשר מתחילים עם הסרת השיער באזור זה חשוב ביותר להקפיד על הטיפול לאורך זמן במטרה למנוע תופעות לוואי שונות כאשר מבצעים את הטיפול באופן חד פעמי.  כך לדוגמא, פצעים באזור המפשעה וסיבוך שיער המפשעה הם רק חלק קטן מתופעות הלוואי העשויות להופיע.

יתרונות וחסרונות של הסרת שיער בפינצטה

אין ספק כי מריטת קו הביקיני באמצעות פינצטה נחשבת לשיטה יעילה בשל המהירות ובשל המחיר – מדובר בשיטה במסגרתה אין צורך להוציא מאות אלפי שקלים אלא פשוט ניתן לרכוש פינצטה בבית מרקחת ולהתחיל את ההסרה. אין צורך לקבוע תור אצל אשת מקצוע ולהמתין זמן רב אלא ניתן באמצעות סרטוני הדרכה קצרים באינטרנט לבצע את ההסרה בצורה פשוטה. עם זאת, החסרון בא לידי ביטוי בתחושת עקצוץ וזמן רב.

 הסרת שיער באמצעות פינצטה באזור זה עשויה לגזול לא מעט זמן ולגרום לתופעות לוואי. יש לציין כי הסרת שיער באמצעות פינצטה מיועדת לאזורים קטנים כמו גבות, כאשר  התוצאה נשמרת לתקופה של שלושה עד שמונה שבועות.

מדוע כדאי לבחור בהסרת לייזר מאשר פינצטה

לשאלה מדוע כדאי לבחור בהסרת לייזר על פני פינצטה, התשובה היא כי מדובר בשיטה יעילה יותר להסרת שיער באזור הנ"ל. מדובר באזור בו העור בהיר בהשוואה לאזורים אחרים בגוף ולכן זה תורם להצלחת הטיפול בצורה משמעותית. יתרה  מכך, הטיפול מתבצע אצל מומחית בתחום.  כאשר הטיפול מתבצע במכון להסרת שיער בלייזר באמצעות מומחית בתחום מדובר במקום מקצועי בו עושים שימוש במכשור מתקדם והתוצאה תהיה בהתאם.

 בהשוואה לטיפול הביתי העשוי להותיר את הנשים עם פצעונים רבים באזור, טיפול בלייזר המבוצע על ידי מומחית בתחום לא יותר את העור עם פצעים. מומחית בתחום תיקח את ההיסטוריה הרפואית טרם ההליך על מנת להבטיח כי הטיפול לא יגרום לבעיות שונות.